Bästa mushuset!
Nejmen vad praktiskt!
Själv brukar jag ge mina möss sådana kartonger som man köper färdig pizzadeg i, det är en stor hit kan jag säga!
http://www.camillak.com/wp-content/uploads/2010/10/DSCN5812-350x262.jpg
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#1 Hihi, de kan jag tänka mig att det är, dom tycker om de mesta som går att krypa in i ;)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
Haha ja, inklusive kläder har jag märkt. Svårt att få ut dem ur ärmarna när man har långärmat på sig… 
Det är jättetrevligt, tills efter några dagar när de kissat i det… (ok, kanske bara mina möss som använder plastbyttor som toalett)
Däremot att göra tunnlar med sådana plastflaskor är ganska omtyckt här hemma - jag tar även tomma såpaflaskor mm å gör tunnlar av.
Mina möss pinkar överallt, men de mesta är bara att byta ut vid städning eller göra rent :)
De är så kul att lägga in nya saker hos möss, de uppskattas oerhört mkt, och de är så kul att kolla på dom när dom utforskar :)
#5 Håller med! De utforskar verkligen allt som är nytt, och det är så tacksamt att se dem ta emot det. Fantastiska varelser. 
#5 Mja, mina använder sina hörn faktiskt, men även plastbyttor, matskålar (om jag har sådana alltså) och kartonger med plastad insida som kissplats.
Ville i a f inte förstöra din tråd. Det är ju så bra med dessa små djur som uppskattar att först kolla in de saker som skall slängas.
Själv lägger jag i en pappkasse allt pappersmaterial: kuvert, skräppost, kartonger (alla slags, även sådana som det varit mat i), pappersomslag mm för att sedan lägga i musburarna.
#7 Låter kul, ska nog också lägga in en pappkasse med innehåll i :)
Sen funderade jag på att köpa ett märgben å lägga in, så dom har nått att pyssla med ;)
Hihi, det var fest i buren efter att jag varit på McDonalds.
Hamburgekartongen flyttade de in i omedelbart, sedan tog jag tropikana kartongen(av samma model som gräddpaketet) & monterade först fast en toarulle vid öppningen. Tyckte att konstruktionen var tråkig & likaså tyckte mössen.. Så jag klippte ett hål i sidan av rullen & satte dit en till. Fart blev det i de små när de plötsligt hade fått ett sådant litet hemmabygge^^
#8 Ben är bra mat o aktivering
#9 hm… det där kräver nästan fotobevis
Haha, jag är så dålig på att förklara >.<
Tror dock inte att jag tog något kort på det men jag kan ju alltid lite lite i bildarkivet^^
#9 Haha, sitter å skrattar för mig själv, har bilder i huvet på möss som har fått McDonalds grejer (skräp), gud vad kul dom ska ha.
Tänkte få lite färg i tråden, å lägga in en bild på min lilla pojk som är i lekburen och roar sig nu.. ;)
#12 Gud vilken fin pojk, påminner om min Tristan. 
Hittar tyvärr ingen bild på det :(
Jag hittade dock bilder på min lusse mus men hittar inte mus-bak tråden att lägga upp bilden i :P
Rekomenderas iaf starkt att låta dem få McDonalds kartonger, hihi ja det såg allt för lustigt ut när de flög in & ut ur den lila Mcfeast kartongen :3
Men hittade iaf en bild på Amy sittandes på kartongen^^ Dålig kvalite men får skylla på IKEA´s samla låda :)
Men jisses så söta dina små var<3
#14 De är Tristans son eller bror, men tror de var son iaf ;)
#15 Hihi! vilken sötnos! :D
#16 Jaha, då var det kanske inte så konstigt att du hade en sådan skönhet.
*Tristan vinkar*
#17 Nä precis, Tristan är världens finaste, å min lillgrabb har ärvt utseendet
Mohaha ;)
#18 Japp, det är små undersköna gyllenmöss vi har
(tycker om att kalla honom för gyllenmus, för han är så gyllene :*:*:* )
#19 Haha, ja Gyllene, glansig å fin ;) som ett smycke i en bur xD
Min lilla vän bor i en mcflurry ''burk'' :)
#21 Hihi, ja tänk vad kul de kan vara med (Skräp), väldigt praktiskt också, man får ofta sånt användbart över, och de är bara att kasta bort när de blivit välanvänt i burarna och sen lägga in nytt :)