Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 439 ggr
[finamöss]
0

Håll tummen hårt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För nu verkar dom inte ge sig på lilla Dolly som innan. Dom har lekt jättefint utanför buren och dom är en stund ihop i en rengjord bur. Jag är helt övertygad om att dom inte skulle försöka döda Dolly, hon är en piplisa har jag märkt. Dolly och Kajsa håller ihop även i buren såg jag nu.

[finamöss]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

[finamöss]
0

Jag vill så innerligt ha min lilla flock på fem honor så jag hoppas.

Lamina
0

Håller tummarna

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[finamöss]
0

#3 Tusen tack Lamina.

Micee
0

Håller min tumme!!

[finamöss]
0

Tack Micee! Vet att du med har full rulle med små nykomlingar.

Micee
0

Ja vi får kämpa på båda två! :)

[finamöss]
0

#7 Japp, men det är värt det. Hur är dina mot varandra? Piper en av dom mycket? Dolly pep som en stucken gris första gången. Nu vill Liona rida på henne och då skriker hon med. Så funderingen är om inte Dolly piper extra mycket även om dom inte vill henne nåt illa. Jag har inte sett bit fasoner här ikväll.

Micee
0

Ja det är det! Dom tycker om varandra!

Men Lilja som jag döpt om till Kia är också lite extra pipig när hon blir rädd för tex när Carola(Vega) kommer bakom henne då piper hon till. Det är som hon säger "Oj vad rädd jag blev" så hon verkar lite pipig också.

[finamöss]
0

Nu kan jag uppdatera: En av dom vita, lolly eller Mimmi, Dolly och Kajsa går tillsammans och allt är lugnt efter ca tre timmar. Känns trevligt. Så dom tre får gå tillsammans tills jag provar med Lolly/mimmi och Liona igen.

Mice
0

Hoppas det går bra nu. :)

[finamöss]
0

#11 Det verkar som det går vägen…bara dom övriga två som ska sammansättas sen då.

[finamöss]
0

Uppdatering. Det har gått bra inatt och jag hoppas det håller i sig. Gott nytt år på er alla om jag inte kommer in mera sen.

ajanki
0

Vad kul att höra att det har gått braGlad

Gott Nyt År!!