Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 738 ggr
[aammE]
0

(s) Mustjejer!

På grund av oseriös köpare är dessa honor åter till salu, 100kr/st. Kan skicka med en mellanduna i mycket bra skick för t350kr.

Vill veta detta innan du köper:
- Tidigare erarenhet av möss.
- Vad de skall användas till (sällskap eller avel)
- Hur de ska bo.
- Hur gammal du är (säljer ej till någon under 18år utan föräldrars tillstånd, de skall även vara med vid hämtning av mössen).
- Vad som händer om musen blir sjuk.
- Om du kommer att hålla kontakten efter köp.
- Om du har några pälsdjursallergier och vad som händer om du blir allergisk.

Som sagt, är du under 18år så är det föräldrarna som skall kontakta mig. Jag finns i Göteborg, transport kan ordnas av mig till Stockholm personligen.

Kontakt:
emsu4@hotmail.com
0707-342758 (endast sms, gillar ej att prata i telefon)

Choklad tan hona

Chokladhona

Chokladhonan + tanhonan

Små rumpor!

[finamöss]
0

Supersnygga tjejer. Du hittar alldeles säkert bra köpare till dom båda. trist när det blir så att någon visar sig vara oseriös, men bättre att få veta det innan köp än efter.

[aammE]
0

#1 Ja, känner själv så. Men det var på sätt och vis bra, lärde mig en läxa så i framtiden kommer jag att vara mycket, MYCKET hårdare. Ser det som att det skall vara ett privilegium att få köpa möss av mig.

ajanki
0

Äsch då, vad tråkigt!!

Jag ser i alla fall fram mot min tjejSkrattande

Grodan
0

#2 Ser det som att det skall vara ett privilegium att få köpa möss av mig.

Precis. Rätt inställning! Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[finamöss]
0

Håller med Grodan!

Sara B
0

Åååh så fina, kanske är intresserad framöver om de finns kvar men ska fixa större bur och lite först och se hur jag kommer att jobba till våren innan jag bestämmer mig för om vi ska bli fler här hemma, vill ju ha tid så det räcker till alla :)
Men somsagt om du inte skulle hitta någon(vilket jag tvivlar på) så kan jag vara intresserad om ett tag :)