Terry har dejtat igen!
Ja lille Terry är en populär musherre.. han är så underbart snäll & lugn så jag tänkte att han borde passa bra till en mild och försiktig dam som Tickan..
det är alltså Morakullans Fantasticka som har varit på dejt med Terry Moore..
det blev mkt vackra små……. pojkar.. mest pojkar *s*
här kommer en bild på en kille, man kan inte missta sig på vem som är mamma till honom iaf..
#3 Men hjälp! Tog mig ett bra tag att fundera ut vart hans svans höll hus! XD
Söta små muslinga mår jag säga. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#6 ja han har lååååååång svans *s* så den verkar mest vara ivägen och då sätter han sig på den 
#0 Den musen har verkligen mycket päls för en fuzzy.
Ser att du fick Longhair i kullen. Någon som är Longhair Fuzzy? Inte för att jag tycker det är så bra med flera hårlag inblandat med Fuzzy, men nyfiken.
#2 Kan vara en Color Point Agouti typ…
Fina bebbs! 
Jättefina bebisar!!
Pojke #1
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
#8 tror inte att där är ngn fuzzy longhair.. hmm.. hur skulle en sån se ut egentligen?
#9 jaaa och han är så snäll den där..
jag är så himla glad för dessa bebbarna!
har & har haft en massa hoppetossor som man inte kan peta på utan att de flyger iväg och som verkligen inte vill vara med mig så jag blev helt rörd nu när jag tog upp deras "tomtehus" och fyra st kommer ut, vandrar en runda på mig och sen lägger sig tillrätta i handen för att bli klappade..
älskar dem..

#2 ser ut som en colourpoint agouti, precis som Grodan säger. Jag har en sådan gammeltant här hemma som är korthårig och ser likadan ut i färgen.
Musen i #1 är verkligen en liten going
. Visar ni upp sådana bilder så kommer det sluta med ett stort akvarie/terrarie och en stooor musflock.
Farligt söta bilder.
JÄttesöta foton
Tycker att Fuzzytjejen i #22 mycket väl kan vara LH, 
#27 Ja, ser faktiskt långhårig ut. Det är dock svårt att se hur pälskvaliten är… kan va kul å se flera foton på honom i dagsljus osv.
Varför har Fuzzisarna så tunn päls? Hur ser pappan ut i pälsen?
Han ser tunnhårig ut, är han det? och han är ju Longhair
#34 han har ju rätt mkt päls.. vet inte om jag tycker att han är tunnhårig, men nja.. han har kanske inte den tätaste päls jag sett..
#35 ah, vad bra. Det är jobbigt om det baaaaaaaaaaaaaara blir hanar i kullarna. En fuzzy-brud är inte heller helt fel. 
#38 Du menar väl ändå SKALLEPER!!! 

#39 Skallefia isåfall ;) hon är faktiskt en flicka hon med :P (får vi ju verkligen hoppas iaf eftersom hon går i flickburen
)
hehe ok
jag träffade en Bumblebee engång o det var en hane 
Jag har med en tjej som heter Bumblebee i min transformerskull ;)
#42 hihi har du också en transformers kull
det var min son som bestämde namnen på dessa 
Är Terry Moore undan Hermosa?
Hans förra kull, kom de in i popcornåldern?
#44 det stämmer japp, och ja det gjorde de. de var rätt vilda, hanarna blev jätte trevliga, honorna rätt bitchiga mot andra möss..