Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 433 ggr
Fairytail
0

Svarta och Himalayan till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag 3 svarta honor, 5 himalayan honor och 6 himalayan hanar som är redo att flytta hemifrån.

I-kullen (Himalayan): Födda 3 mars
u: Salt [Rödögd vit]
e: Midori [Siames] 

J-kullen (svarta): Födda 9 mars
u: Peppar [Svart]
e: Midori [Siames]

De finns i Skåne mellan Malmö och Lund.
Finns det någon som är intresserad så är det bara att höra av sig! Kyss

Fairytail
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En himalayan tös, masken syns inte så bra på bilden. Men hon har iof inte så värst mycket färg på nosen ändå.

Pimu
0

… men ooohhh … värför måste alla möss vara så långt borta .. Gråter

Odette
0

#2 ja.. jag säger detsamma. varför ska man bo så långt bort snyft snyft :/

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Fairytail
0

Ja det är jobbigt att allt musfolk inte bodde närmare varandra… Det kunde iaf finnas lite fler här nere i Skåne tycker jag…;)

[Inana]
0

hehe, jag ska kika på dem på fredag ^^ *happiness*

Fairytail
0

hihi japp det ska du minsann! Oskyldig

Odette
0

#4 nere i skåne..? hehe, nä dom ska bo uppe i västerbotten! ;)

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Fairytail
0

Inte särskilt stor efterfrågan här inte.

Men alla Himalayan honorna är iaf tingade/sålda, utom en…Oskyldig Och det är bara tre hanar kvar. Än så länge finns det tre svarta honor kvar. Men vi får väl se hur det ser ut när Inana har kollat..Flört

[Inana]
0

Haha, I will take them all! :P

Grodan
0

Fairy, har du ingen zoobutik i närheten som kan sälja möss med stamtavla - i så fall vore det ett ypperligt tillfälle att värva nya medlemmar till SVEMUS och till musvärlden då de får stamtavla och folder om SVEMUS… Annars får ni aktivera er lite mer där nere. Delta på mässor och göra reklam för möss…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Fairytail
0

Jag har ju zoogiganten här, nästan som granne! Men de vägrar att sälja möss, har försökt att tracka på dem möss flera gånger. Däremot brukar de vara väldigt glada om jag har några gerbiler

[Theriss]
0

Jag har också försökt charma ett par zooaffärer med stamtavlemöss men de är orubbliga =/ Men precis som för Fairytail så hade de gärna tagit emot gerbiler…

Grodan
0

vilka puckon…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Fairytail
0

jag vet…