Har du musungar till salu? :)
Hej! Jag vill ha hjälp med att hitta musungar till salu!
Ras spelar ingen roll! Men det är en ras jag inte vill ha: Pygmemöss
:D Några musuppfödare som har eller snart kommer få musbäbisar? 
Jag har två honor, ena choklad och andra choklad tan.
Här finns tråd med info om köp och även bilder: http://mus.ifokus.se/discussions/4ef4fda288f47225cb02ad4c-s-mustjejer#participating-1

här finns alltid unger 

Jag har några kullar nu, och kommer at få massor inom någon vecka. Både rätt fina standardmässiga och sen några som är rena temperamentsparningar på mina allra bästa sällskapslinjer.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Hej amanda!
Vem är du?
Och var bor du? Har du haft möss förut, ska du ha dem som sällskap bara, eller har du andra planer?
Är bara nyfiken, menar inget illa med mina frågor
.
Hej Amanda och välkommen hit!
Det är bra om du talar om vart du bor. Vi har ju uppfödare lite här och där i Sverige. 
Vi delar inte upp mössen i "raser". Arten de flesta pysslar med är Mus musculus, som vi i folkmun kallar tammus. Det är de vanliga tama mössen. Pygmémus, Taggmus och Natalmus är lite mindre vanligt förekommande och de flesta Artiklar här på sajten gäller inte dessa arter.
Hoppas du hittar några snälla och trevliga möss.
*Kram*
Har 7 bebisar som är lev klara om lite mer än en vecka, agouti 6 honor 1 hane. Sedan har jag en annan kull som inte fått päls än där färgerna nog är 6 st Dove och 1 svart och några av dem blir nog tan. + en dräktig pink eyed white mus (ungarna lär bli samma) . :) (mycket det blev -.- haha)
Bor i skövde men kan eventuellt få upp till sthlm vart bor du? :)