Mus iFokus

Mus

Etiketttävlingar
Läst 653 ggr
ajanki
0

Februariveteranen

Posta bidrag - ladda upp foto och skriv berättelse om musen - i denna tråd till och med 25/1

Månadens Veteran!
Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin tammus som får vara som yngst 15 månader, ca 800 pixlar brett, samt en personlig berättelse om den. Månadens veteran avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet.

Obs! Ett bidrag/person gäller! Välj ett foto som är ca 800x600 pixlar, det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/1(omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm inte den personliga berättelsen om din veteranmus och lycka till!

StillaSinnet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill presentera the Joker

Han är en svensktypad underbar kille som nu nått en mogen ålder på 1 år och 10 månader. Han lever ihop med en av sina söner i lugn och harmoni och flyttade idag till en vän till mig där han ska få tillbringa sin sista tid som pensionär tillsammans med sin son.

The Joker är uppfödd av Maya och han har bliit far ett antal gånger i sitt liv. först hos Maya och sedan hos mig,

Det man framför allt fastnar för hos honom är hans lugn och hans vackra ögon :) Jag minns när han flyttade hem till mig att jag tyckte mycket om de stora, klara ögonen i hans korta, breda huvud. Så himla söt <3, och han är en av de möss som alltid väntar vid gallret när man kommer in hos mössen. Han är en riktig godisråtta och vill alltid ha en liiiten bit extra. Tyvärr syns det på hans figur också ^^.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Inlägget är låst för nya kommentarer