Godmorgon lördag 12 maj

Tack detsamma mandymoo!
// staffan
ps. Sjusovare? Hmmm… :)

Jag sov ovanligt länge i dag. Men nu har jag varit ute med hunden och sitter här med frukosten…
Känner mig förkyld i dag. Tät i huvud, näsa och hals…
Gomorron, gomorron!
(Fortfarande morgon för en del…)
Gokväll! Klockan har hunnit bli tjuge över åtta på kvällen. Jag har haft en ganska fullspäckad dag. Sov länge, sen när djuren fått sitt började jag möblera om. Sen ner på stan en sväng, sen hem o byta köksbord o möblera om lite till. O när det väl var gjort ville jag ju dammsuga o torka golven också. hihi… Men nu får det räcka. Jag kommer ha ont i hela kroppen imorn efter allt bärandet (burit upp köksbord till andra våningen o burit ner det gamla plus stolar i källaren, burit upp en stor bal spån från källaren mm.) Men det blev bra o jag är nöjd!

God "morgon"! Idag har jag fått en ny cykel och så har jag städat råttburen 
Coolt, de e lördag idag… vart e mitt lördagsgodis? 

Men Grodan!! Du har ju råttungar! Det är ditt lördagsgodis!(eller året runt godis, hehe) 
mmm… det är sant… (en av dem har en spännande ljus nyans) men… vill ha en slät äldre supersnäll råtthane också… till Dida…
fö får jag hålla till godo med ost, jordgubbar, bananer o avocado… å hallon å blåbär… mmm tänk om ja hade haft grädde hemma också… gah, pms så det skriker… SOCKER!!!! grrrrrr

Åh, jordgubbar, ge mig!!!