Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 897 ggr
sarakaka
0

S. Tillbehör säljes billigt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Har lyckats samla på mig en hel del saker som passar för dvärghamstrar/möss.
Sakerna finns i Uppsala.
Priserna är ungefärliga och kan diskuteras vid ett snabbt köp.

Trähus: 25 kr
Springhjul: 15 kr
Hängmatta: 25 kr
Hörntoalett: 15 kr
Matskål: 10 kr
Mjölklinser till smågnagare medföljer vid första köpet!
Köper du allt får du det för 70 kr istället för 90 kr.

(Hängmattan och matskålen har använts vid endast ett par tillfällen och är i nyskick!)

Undrar ni något om sakerna är det bara att fråga! Om ni vill ha mitt telefonnummer eller min mail så kan ni be om det så skickar jag det i ett PM.

MVH
Sara

Lamina
0

Vad är det för storlek på hjulet? Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

sarakaka
0

#1 Den är 14 cm tvärs över. :)

Lamina
0

För litet alltså. Om det finns kvar när jag åker ner åt det hållet är jag intresserad av huset, hängmattan och eventuellt matskålen.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

sarakaka
0

#3 Okej, verkar inte vara stort intresse alls på sakerna så de är säkert kvar då. Det är bara att säga till när du ska åka så får vi se om grejerna är kvar. :)
Du kan nog få det ännu billigare isåfall också. Vill bli av med grejerna som bara står och skräpar… Kan ju inte använda dem till något. Tungan ute

Exoticas
0

Jag vill ha huset och hängmattan bara jag kan ta mig till uppsala någon dag =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

sarakaka
0

#5 Ja, då får vi se om du eller Lamina hinner först.Glad Hon skulle ju också förbi Uppsala någon dag. Jag uppdaterar om något blivit bestämt.

Sara B
0

Haha eller om någon annan hinner först Oskyldig
Om allt finns kvar så finns det en Uppsala(Alunda) bo här som är intresserad av huset och hängmattan Glad Vart i Uppsala finns du ?

sarakaka
0

#7 Jag bor centralt och kan möta dig nästan vart du vill ifall du är intresserad. Skickar ett pm :)

Sara B
0

#8 Det låter jätebra :)

sarakaka
0

***Nu är sakerna sålda! ***

Sara B
0