(K) Möss i Göteborg
Hej
Önskar hitta små möss i spännande färger. Gärna tan färgade. De tänkta mössen jag skulle ha blev aldrig av pga otrevlig säljare.
Har ett stort 150liters akvarium som är färdig inrett och väntar på små liv och fylla upp de med. Dock max 4st under 1år. Gärna från samma köpare som tidgare haft dem tillsammans. Vill helst ha honor, då jag redan bestämt mig för två namn som jag gärna vill döpa de små till 
Vi finns i Göteborg. Jobbar natt och svarar när jag får tid till detta så lämna ett medelande eller ett litet inlägg.
Ser helst att de är regg.
Mvh

Bor utanför Göteborg, och har lite musungar tillsalu, korsad typ.
Dom som är flyttklara nu är hanar, finns bone fox, nougat fox och beige agouti burmes. Sen har jag ett gäng honor som är flyttklara om ca 2-2½ veckor, dessa är satin, tror samtliga är fox. I ljusa färger, samt två är gråa.
Dessa är inte reggade dock.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Skulle kunna vara något men intreserad utav honorna isåna fall. Kan du inte skicka mig medelande med mer information?

Hej.
Jag har några honor som är leveransklara, men bor i Stockholm. Vi kommer till Tånga Hed i Vårgårda 24-29/2 pha Svemus ska ha årsmöte den 25:e då även andra ska dit som är uppfödare. Då har du lite att titta på oxå.

Tyvär så ska jag på utställning med valpen den 25/2 i Sätila. Och de ligger åt helt fel håll :( 26/2 Har vi Kurs avslut. Men möjligtvis 24/2. Vad har du för små tjejer? färger?

silver agouti och liknande, både långhår och korthår finns.