Mus iFokus

Mus

Etiketter: aveluppfödning
Läst 470 ggr
Reptile-Lovers
0

Smådjursuppfödare? kontakta mig

Hej gott folk.

Jag har en liten djurbutik som håller outlet priser.

Nu till mitt dilemma jag vill inte ha djur i butiken.

Men jag vill kunna erbjuda djur.

Föder du upp djur o vill hjälpa till?

Tänkte som så att dom köper tillbehören av mig o jag skickar dom till dig för att köpa djuret.

Eller att dom köper djuret först o sen kommer till mig för att köpa tillbehören.
Nu finns vi i Trelleborg men du behöver inte bo här.
Tillbehör går att skicka

Tänkte främst
Kanin,marsvin, möss ,råttor hamster o kanske fåglar.
Har du hemsida då lägger vi upp er på vår sida o hoppas att ni  gör detsamma.

Har varit i kontakt med smådjursföreningen o dom kommer skicka sina medlemmar till oss .
+ att dom kommer göra reklam för sina träffar i butiken.

Låter detta som att det var ngt för dig?

Jag tycker inte att butiker ska sälja djur .

Vår webb : www.petoutlet.se

Så hjälp mig i  min tanke o visa att jag har rätt.

Maila på

kundservice@petoutlet.se

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

Grodan
0

Bra grej. Skrattande

Smådjursföreningen du varit i kontakt med är det SSV eller är SDK aktiv igen?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Camillhe
1

En stor eloge till dig som inte vill sälja djur i butik, det gör mig jätteglad.Skrattande

Problemet med att samarbeta med en djurbutik är att du kan sälja dina tillbehör till vem som helst, men en uppfödare kanske inte tycker att din köpare är lämplig som köpare av dennes djur. Har du då skickat dit köparen och uppfödaren vägrar sälja till den personen så kan det bli en ganska jobbig situation där du får del av skulden för att personen blev nekad att köpa djur.

Jag tror att det kanske är bättre att du bara kör länkbyte med många uppfödare så är din butik inte lika involverad.

Jag kan tyvärr inte erbjuda ett länkutbyte då jag har en reklamfri sida, men jag skulle gärna rekommendera er om ni har tillbehör till råttor till bra priser. Just nu har ni inte det, men jag har tittat på er sida, den är jättefin och i framtiden kanske ni har mer råttgrejer. Tipsar gärna om saker som råttägare vill ha tag på som ni skulle kunna tjäna på att sälja, men det kan vi ta i pm om du vill ha sådana tips:)

Dock är inte ens den stora Flying Saucer acceptabel för råttor, och många råttägare bojkottar när det säljs hjul och liknande och det står till råttor.

[finamöss]
0

Tycker med idén är mycket god. Få ut alla grossister och satsa på enbart privata uppfödare. Det främjar djuren. Tummen upp.

Reptile-Lovers
0

Oki tack för info Ja jag tar gärns emot tips på vsd råttfolk söker. Mvh lasse

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se