Mus iFokus

Mus

Etiketter: till-minne-avin-memorian
Läst 1005 ggr
Love&Peace
0

Vila i frid min älskade Tyr

Tyvärr fick jag ta bort lilla Tyr hos veterinären idag=( Enligt dom så var detta mycket troligt en deformation som skulle ha orsakat honom mycket lidande i framtiden troligtvis en medfödd missbildning. Jag har gråtit massor för trots allt var han min lille kille trots den korta tid han var här. Jag är just nu så ledsen att han inte fick mer tid på jorden. Han var så otroligt snäll lillkillen. Bara ren otur alltihopa. Veterinären sa även att det inte behöver vara så att kullsyskonen får/har samma fel. Brukar vara så att någon/några ur samma kull kan ha denna deformation. Så inget virus enligt dom.

Väl mött! Sänd en tanke till min ängel Tyr. Så att han hittar ljuset.

Love&Peace
0

Tyr, min Tyr Lilla älsklingen min, du vilar på vita rosblad av sorgen formade som tårar.

Ett litet ögonblick av lycka, för att så snart ge dig av.

Du gav oss ren och skär lycka under den tiden, tänk vad gränsen mellan liv och död kan vara så hårfin.

Som den ängel du är låter vi dig vandra iväg, trots att det bär mig emot så hade livet andra planer för dig.

Tyr, min Tyr. Flyg, flyg med dina vingar.

För evigt älskad och saknad.

[finamöss]
0

R.I.P Goaste Tyr. Verkade kunna bli världens gose pojke. Synd att det blev så här.

Grodan
0

Asch då, vad trist. Beklagar verkligen.

Mitt i eländet är det skönt med ett veterinärutlåtande om sjukdomen.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Love&Peace
0

#3: Ja det var det. Att veta att det här var det bästa för honom. Ibland händer sånt här trist men sant.

#2: Han var redan världens goaste pojke.

Kram och tack!

Magda
0

åh så hemskt :( beklagar sorgen *tröst kram*

ajanki
0

Beklagar sorgen!

Sov sött goa, fina TyrKyss

Lamina
0

Men lilla pojken då! Blir ju rent gråtfärdig, att han inte fick mer tid. Och att du inte fick mer tid med honom. Gråter Villa i frid lillpojken. Kyss

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?