Mus iFokus

Mus

Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 780 ggr
soffiz
0

Dove tan satin

Skulle någon kunna skicka en bild på en dove tan satin?

soffiz
0

Jag såg visst en bild när jag sökte.. jättesöt! Ska skaffa en sån Glad
De är rödögda va?

Fairytail
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske inte är världens bästa bild, att visa färgen på. Men det är iaf en dove/tan satin korthår. Lille Herr Bäver. hihi Kyss

amaira
0

En liten Björndalare. Ännu odöpt dove/tan satin korthår, efter meriterade föräldrar. Till salu så småningom.

(Idag 12 dagar, jag säljer inte förrän minst 6 veckor)

amaira
0

Samma.

amaira
0

Nästa Björndalare, dove satin (ej tan)

Inga bra foton. Fotade de 10 kullsyskonen lite snabbt i morse.

[Inana]
0

Så underbara de små är! Jag har aldrig haft en satin, är de lika lena som de ser ut? :)

Odette
0

jag har två dove tan satin honor, jätte fina båda två :) har dock inga bra bilder just nu (har inte internet hemma å det är där alla bilder finns..)

Men här e iaf en halv bra bild på Elitini..

å ja, dom är jätte lena å mjuka, men jag vet inte om dom är så pass mycket lenare än andra möss. alla möss är ju mjuka :P

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Odette
0

Å så lilla Malvia : )

_

Odette
0

Elitini på piedestal ..

_

Odette
0

sötis Malvia : )

_

Elyria
0

En hel massa fina sötnosar.

soffiz
0

Åh gud så söta de är allihop! Glad

amaira
0

Så vackra de är, Odette! Dove satin korthår är ju en helt underbar färg faktiskt!! En av de vackrare färgvarianterna, tycker jag. Är de dessutom tan, så är de oemotståndliga.

Odette
0

ja jag måste nästan hålla med dig amaira.. finns ju så otroligt vackra färgvarianter hos möss, men dove är nog bland de läckraste. Älskar den orangea magen också, blir så fin kontrast :) å satin.. what can i say ^_^

_

Terato
0

Jag gillade faktiskt inte dove tan förut men ögonen har börjat vänja sig så pass att jag nu tycker det är bland de vackraste färgerna! Och tittar man i den här tråden blir det ju ännu mer bekräftat!

Vilka otroligt vackra möss du har, Odette! Och de har väldigt fina namn också! :)

Ja, det lär nog bli en dove tan för mig om jag bestämmer mig för att skaffa honor också. Råkar veta att Vattnadal har. :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

soffiz
0

Ja, de är verkligen helt underbara!
Min Jerry med :D

Terato
0

Kollade på din sida, soffiz.. Vad är det för grön sovkoja du har? vart har du fått tag på den?

Såg ju skitmysig ut. Rätt bra med sånt tyg egentligen. Tvättar ju en gång i veckan och då kan man ju slänga med den där samtidigt.

Men hittade inga bilder på din Jerry. :/

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

soffiz
0

#17 Den köpte jag på den där djuraffären i Arninge. Jag minns inte just nu vad den heter tyvärr.. Men jag har också sett den på Bromma Zoomarknad och den finns säkert på andra ställen också ;)

Ja, mössen gillar verkligen den! :D

Bilder på Jerry kommer senare, han är lite sprallig så det är rätt svårt att ta kort :P Jag vill ju få med hans fina färg och ögon. Men de kommer ;)

Odette
0

#15 ja visst är dom vackra, det är säkert en "tråkig" färg i en del ögon men ju mer man tittar på dem desto vackrare blir dom. Som jag sa förut, det finns ju så otroligt vackra färger och teckningar.. men en vacker dove går inte av för hackor så du gör definitivs rätt i att skaffa ett par såna om det nu blir fler ;P

_

Laika
0

Amaira, din första lilla unge ser ju alldeles genomskinlig ut! En sådan söt bild…