Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 523 ggr
[Dominik]
0

AKUT HJÄLP SÖKS!!!!!!!!

OPS! OPS! SNÄLLA KAN NÅGON HJÄLPA MIG? FIGHT HAR SVULLNAT UPP TOTALT, HON KAN INTE ENS GÅ OCH FÅR RYSNINGAR I HELA KROPPEN! HENNES KNÖLAR BLEV HELT JÄVLA OSYMETRISKA DESSUTOM ÄR HON HELT JÄKLA KALLA! HON HÅLLER PÅ ATT DÖ! FINNS DET NÅT JAG KAN GÖRA ÅT DET ??? OMG HITTAR JAG HENNE DÖD I BUREN SÅ BEGÅR JAG SJÄLVMORD!

OCH SÅ FINNS DET NÅT SKABBIGT PÅ HENNES SVANS!!!!

Memris
0

Försök ta det lungt, kan du ta ett foto så kanske nån erfaren muskunnig kan se vad problemet är?
Har du ingen jouröppen veterinär där du bor?

Grodan
0

Naw, Fight… gosgumman. Låter så konstigt: uppsvullen, knölar och något på svansen… Tror hon har fått flera olika sjukdomar på en gång. Vet inte om det är något du kan göra. Vad är det för knölar?

Är det uppsvullna lymfkörtlar pga att hon är utsatt för smitta/smittor så behöver hon kanske någon antibiotika.

Jag rekommenderar att du går till veterinär och får henne undersökt.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

StillaSinnet
0

Visa bilden du har på FB. Och gå till veterinären!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ajanki
0
[Dominik]
0

Skulle boka tid hos veterinären idag, jag hittade henne helt död och ännu större i buren.

Vet inte riktigt varför hon dog, men jag har undersökt henne och hittade riktigt många döda musungar i hennes livmoder. Det fanns någon vätska typ i livmodern och runt termarna, dessutom luktade det något riktigt konstigt :(

Vila i Frid Fight <3

(Det vita på svansen var bara lite vetemjöl, eller något liknande. Lilla musen kunde inte tvätta dig <3)

Graden91
0

R.I.P Fight! hoppas du får det bra i mushimmlen! :(

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

Exoticas
0

Åh, vad hemskt =(

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

kimky
0

R.I.P fight