Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 242 ggr
babsan
0

Hona säljes :'(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okey, det är ingen mus men en chinchilla. Jag har en iller som är på buren hela tiden och vill döda Elsa(chinchillan) och det funkar inte att ha båda 2 :'( så jag måste sälja henne.

det är väldigt akut, så om du känner någon eller om du vill ta dej an ett kelmonster på drygt ett år så pm:a mej för mer inofmation eller adda mej på msn:  yo_jempa@hotmail.com

Muszimba
0

Har kontaktat en gammal skolkompis som har chillor nyss om ditt problem. får se vad vi får för svar.

Pehpsii
0

har en arbetskmarat som snackat om att skaffa en chilla till, ska fråga henne.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

[Maria-Gerbiler]
0

Vad söt hon är. Se till att hon hamnar hos någon som redan har chinchillor eftersom de trivs bäst med sällskap.

babsan
0

#1#2  ja tack snälla gör det :)…. det är en tjej som är intresserad av henne o vi skulle ses någon dag nu i veckan men hon har inte hört av sej något mer :(

imsuchadiva
0

Kan du inte bara prova att inte ha dem i samma rum?

lycka till, den va väldigt söt (:

mandymoo
0

Hoppas du hittar något nytt hem till henne. Hörde med en vän som jag vet har chinchillor - men dom kunde inte ta en till tyvärr.

babsan
0

#5 jag får bara ha mina djur i ett visst rum eftersom att min lossaspappa är rädd för just mina djur (hmhm). men jag fick ha Elsa i datarummet sålänge tills jag fått henne såld :(… men det svider.

#6 vad synd, men som sagt var, så har jag hittat en som är intreserad o skulle träffat henne idag men hon blev sjuk så vi ska träffas nästa vecka o se hur dom gillar varann o om jag accepterar henne :)

Grodan
0

Får illern bara vara i ett rum? Låter lite tråkigt för en iller… Då har han/hon kanske inte så mycket annat att göra än att tråka chinchillan.

Min iller tjafsar bara med råttorna (genom galler) när han är uttråkad, samt nattetid men då stänger jag in honom (antingen i bur eller i ett rum - annars är han jämt lös). Jag aktiverar honom även dagtid och går promenader varje dag, samt leker mkt med honom, så råttorna är eg inte så intressanta när han har annat att tänka på.

Skulle även råda dig att ställa upp chinchillaburen så att illern inte kommer åt den. Illrar är ju värdelösa på att hoppa, så burar placerade på bord, byrå el dyl utan möbler i närheten att klättra upp på, brukar få vara ifred.

Hoppas det löser sig i a f.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

babsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 ja, jag vet att det låter tråkigt, men jag köpte nyss en jättestor lekplats åt henne med massor med rör i o andra leksaker samt 2 sängar i :) +  att vi går ut o går 1-2 timmar per dag o sen får hon leka ett par timmar i resten av huset….mitt rum är ganska stort oxå, men jag tror oxå att det är väldigt tråkigt för henne så jag ska få hem en liten valp på midsommar helgen =D

babsan
0

åhh, nu chattar jag och tjejen som är intresserad av Elsa o som det ser ut nu, så är det det perfekta hemmet för sötnosiga Elsa :)… så Elsa är hennes om hon vill ha henne :)

tack allihopa för hjälpen :)(F)