Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1151 ggr
Ratlings
1

(S) Loke

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Loke redigt trött på att sitta ensam. Han trivs helt enkelt inte alls. 
Han är född 3/1-2012 och tycker det är dags att flytta hemifrån! Loke är från min asatrokull, han är blue agouti even långhår (bra långhår skulle jag vilja säga). Han är nyfiken, alert, busig, lugn, mysig, pussig.. Allt man önskar sig i en liten kropp. Helt underbar! Glad

Han söker dig som vill överösa honom med kärlek, kela, leka och låta honom ha kompisar. Och låta honom sitta på axeln när du gör något vill han också säger han, det är jätte kul å spana.
Han vill ha bra mat, speciellt potatismos som är hans favorit. En bra rymlig bur med rolig inredning är ett plus, viskar han i mitt öra.

Han kostar 50 kr och finns i Arboga. 
Nyare bilder kommer!

// Lise
When nothing goes right, go left!

Ratlings
2

Här är en nytagen bild :)

// Lise

L8sson
0

Gud vilken sötnos, blev helt kär :) Varför har han varit själv? Tror du han skulle uppskatta att sitta med en större hangrupp? Har stora fina akvarium med inredning så de kan bygga bon och klätta på massor av pinnar :)

Ratlings
0

#2 Han sitter själv för att bröderna flygit ut! :) 
Ja det skulle han nog. Hans släkt är alla "gruppdjur" både hanar och honor bor i grupper. :)

// Lise

L8sson
0

Har en vän som bor i arboga som skulle kunna ta hit honom, jag har en hane hemma nu. Sen får jag hem en grupp på 4 st och min plan är att ha alla dessa tillsammans då min lilla pixel här hemma bor ensam :(

Ska kolla med henne :)

[jaxwire]
0

Åh…han är såå fin denna lilla grabb =)

L8sson
0

Super söt ja!

Tiaran
0

åhh jag smälte för honom vilken sötnos han är en sån mus som man bara vill pussa en massa på och aldrig sätta ner i buren ^_^

[finamöss]
0

L8sson skulle du avla? För jag tror att loke inte ska avlas på.

Ratlings
1

#4 Ja gör det. Har en ev. köpare men vet inte hur transporten löser sig.

#5 Ja visst är han! :D

#7 Ja, han brukar få sitta i nacken haha ;)

#8 Nej precis. Dom ska helst inte avlas på, men beroende på hur dom utvecklar sig är jag öppen för förslag. Dock vill jag veta om det, och ett krav är att honan ska ha dokumenterad bakgrund. Eller ja, krav kan ju inte jag ha, men om man får välja. :p

Kom på att alla här kanske inte är så insatta i kullens historia - två har fått tas bort pga defekter i benen.

// Lise

L8sson
0

#9 Han ska inte behöva gå i avel, jag har en annan hane som jag använder för aveln. Folk vet varför jag avlar. Jag är intresserad av Loke för att jag vill få ihop en större grupp hanar så slipper den hanen jag har som jag avlar med gå själv. :)

Hur mår han, han är pigg och kry? :)

Ratlings
0

#10 Japp det är han! :)

// Lise

L8sson
0

#11 litar du på mig? Känns det bra? :)

Ratlings
0

#12 Jadå, men som jag skrev längre upp har jag en eventuell köpare om transporten löser sig. Så om du kan vänta lite vore det toppen :)

// Lise

L8sson
0

#13 jag väntar :) Jag hade msisat det ^^,

Ratlings
0

Flört

// Lise

Ratlings
0

Puttar upp, Loke söker fortfarande hem snabbast möjligt, men jag är noga med hem.. Glad

// Lise