Mus iFokus

Mus

Etikett: fotografier
Läst 1907 ggr
Lamina
0

Mina pojkar har varit i Paris. :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och då måste man ju såklart besöka alla sevärdheter. Pojkarna Mus och Bus (Morakullan´s Bumus och Bunnymus) hade ett magiskt äventyr. Första anhalt; Triumfbågen! Bus undrade vad det var för små figurer som gick omkring däruppe. Mus var inte imponerad, han ville vidare till Eiffeltornet.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
0

Hallå? Någon sa något om att det skulle ligga en soldat här..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
0

Vidare mot Notre Dame. Inte så imponerande, tycker Bus. Vart är Eiffeltornet?

//Lamina

Lamina
0

Mus hittade det!

//Lamina

Lamina
0

Spännande!

//Lamina

Lamina
0

Inget besök i Paris är ju fullständigt utan att åka upp i Eiffeltornet! Men Mus ville inte, så Bus fick "åka" själv.

//Lamina

Lamina
0

Nej, nu är jag trött. Nu vill jag hem till matte. Kom igen Mus, var inte så lat! Måste jag bära dig, eller?

//Lamina

Lamina
0

Ahhh!

//Lamina

[finamöss]
0

Vad sött!

Grodan
0

haha, knäppoKyss

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
0

Hi, hi härliga bilder på superfina pojkar och rolig berättelseSkrattande

Lamina
0

Tänkte försöka fota flickorna lite också. Men kan bara fota mellan 2 och 3 på soliga dagar (dessa bilder är tagna efter 3, vilket gav väldigt irriterande skuggor). Så någon annan dag kanske.

//Lamina

Sara B
0

Haha sött!!! :)

ariama
0

Åh, så fint att få följa med på grabbarnas kort-semester. ("kort" kan läsas både som kort/foto och kort/inte lång Flört )

Matte har också varit i Paris nån gång, förmodar jag? Härlig "saga", sånt här älskar jag! Kyss

ariama
0

Vilken tät och fin päls Bus har, syns särskilt på bild #5.

Och så gillaar jag deras namn!!!

Lamina
0

Haha, ja. Jag rusade genom stan på 6 timmar när jag var ute och tågluffade för 3 år sen. Staden är underbar, men människorna ger jag inte mycket för. Foten i munnen Men jag tänkte jag skulle bjuda min pojkar på en resa dit så dom har något att skryta om. Frågan är bara vem dom ska skryta till… Tungan ute

Jag vet inte om det syns på bilderna, men Bus är satin. Han är verkligen en riktig liten skönhet. Tack! Skrattande

//Lamina

ariama
0

Jodå, jag ser att han är satin, men det var inte satineffekten jag tänkte på här Glad.

Grodan
0

Killarna heter

• Morakullan´s Bumus - PEW/Cream
  • Morakullan´s Bunnymus - Si-Ag/Ag-Bu

Skrattande

Lamina
0

Vad förvirrande när Bus är Bunnymus och Mus är Bumus. Fast å andra sidan har jag hela tiden tänkt att Bus borde heta Mus och Mus Bus, eftersom Mus är busigare än Bus. Men nu fick Mus heta Mus eftersom han är så lik Jack i precis allting, både utseende och beteende. Förstår inte själv logiken i det, men så är det. Jag älskar namnen iaf! Tungan ute (och ja, jag borde sova nu)

Ändrade i #0, btw, så alla vet vad dom heter.

//Lamina

Grodan
0

#18 hehe, ja, det var FETT förvirrat där… jo låsst mi

Lamina
0

Pojkarna fick ny bur idag, vilket var jättespännande det också! Skrattande

//Lamina

Lamina
0

Hade gärna velat fota mina fina flickor också, men det står ett stort jäkla akvarium på mitt "fotoställe"… Obestämd

Kanske när jag får bort lite burar som står och skräpa att jag kan fixa till ett bra ställe att fota på igen. Glad

//Lamina