min avatar
märkte igår att min Avatar var borta, försökte ladda upp den igen - men den visade sig inte då heller… försökte ladda upp den som gravatar (gick till gravatar-googlesidan och la upp den), men den visades inte då heller…

Wieee alla rätt!!!
Jag såg din Avatar både i går och ser den idag. Kan det vara ett problem med Ted-Birger?
Jag ser den, använder chrome =)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon

Märkligt, känner igen att jag läst förr om folk med liknande problem men minns så klart inte varför det blir så. Däremot ser jag inte den blå bilden där det står "Stars are the streetlights of eternity", men kan vara för att jag använder adblock…
#11 Jag är glad över att inte vara en av de drabbade som inte kan se den ;) annars hade jag aldrig vetat att det var du =O tittar aldrig på namnet utan bara avataren ;)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon

rensat kakor?

Ingen aning, de brukar säga så på support lol.
Men du, jag sökte på support och det fanns ganska mkt om det här problemet, orkar dock inte gå och läsa alla trådarna men här är länken till sökningen https://www.google.se/search?hl=sv&q=avatar%20site:support.ifokus.se

Märkligt, man tycker väl att support borde kunnga fixa svar om det är ett problem som förekommer ganska mkt :S
Ledsen Grodan, jag känner igen dig överallt. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag kan inte heller se din Avatar. Jag har själv haft det problemet tidigare, men det löste sig till slut.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag kan se din Avatar. ;)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#23 Ingen aning, helt plötsligt såg jag den bara igen. :) Jag vet inte om Erik gjorde någon ny uppdatering eller liknande, för jag tror att det var rätt många som hade det problemet då.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Ser den inte på macdator i safari.
Har också varit med om samma som MoaL. den var borta ett tag sen bara kom den tillbaka igen. :P
Jag kan inte se din avatar
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag ser den i alla fall ^^

Haha nu idag ser inte jag din Avatar men jag ser alla andras:O
Jag har sett den hela tiden :) I chrome för övrigt.

Mvh Stephanie 

Hemma i chrome ser jag den, men här på jobbet i IE ser jag den inte.
/Anneli
#34 Måla inte fan på väggen för han har inte där att göra.. Beställ tid för undersökning om du oroar dig. Gjorde jag då jag fick blödningar som kunde på gå i 3 -4 veckor utan uppehåll..
Det är några dagar sedan jag såg att den var borta. jag har safari
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#39 Låter som på mig då den ej pågår för länge.. Enligt gyn sa till mig så beror det på mig i alla fall att livmodern ej stöter ut slemhinnan som den skall.
Äter nu medicin i 3 månader för det första perioden i tio dagar hålla upp i 16 dagar sedan ny kur på 10 dagar.
Och nu vart det totalt ot.. Men en dag ska ju dreten sluta helt och hållet på oss kvinnfolk..
#41 Grodan det kan även vara så att din kropp saknar vissa hormoner som gör att du blöder så ofta.
jag hade det problemet (har det lite till och från nu också) och min gyn sa att jag saknade något som heter Gulkroppshormoner, fick äta en kur såna piller i ca 2 veckor och sen fungerade allt som det skulle (ett tag
) har som sagt liknande problem lite till och från men du borde verkligen kolla upp det för oavsett vad det är så kan dem nog hjälpa dig.
(ursäkta för OT)
och jag ser inte din Avatar heller (har inte sett den på nån vecka eller så), fast trodde du hade ändrat så att den skulle se ut sådär ;P
#43 absolut går det att fixa med rätt/bra diet men det kan vara lite knepigt om man inte vet hur/vad man ska äta (jag misslyckas med det totallt) xD
#42 Är ju vad jag äter Primolut - Nor 5 mg
Nääj, du får inte bli drabbad av cancer!!! Du är den enda som kan driva en sajt utan att skapa bråk och påhopp. Så gå till doktorn och ät grönsaker och magnesium eller vad det nu heter :D
Hur länge har det gått nu då? 2 veckor?
Kan fortfarande inte se din gröna Avatar :( Jäkla iFokus!! (slänger en bild på saken)
Jag kan ej heller se den

jepp och när jag följde instruktionerna så kan jag också se den
Ja men se där är den jue! Hurra! 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jepp, nu kan jag också se den. 
/Anneli
#48 weee behövde inte följa några instruktioner den kom tillbaka av sig själv (kanske var det att du fipplade lite så att den kom tillbax)
skönt att se bilden på "dig" igen grodan xD
Jag ser den också igen, jippi
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Jag frågade Erik varför det var/är såhär och han svarade:
-----------------
Vi har ett par sporadiska problem med bilderna som gör att de inte visas korrekt. Det i kombination med rättså aggresiva cacheinställningar bör vara förklaringen till varför vissa användare inte ser bilder som andra ser.
… skulle jag tro (peppar, peppar ;)).
-- erik
Ja, det funkade! Grodan är tillbaaaaakaaaaa 
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

<333