vuxenpoäng?
Vad har ni för vuxenpoäng?
Den tyckte att jag skulle vara 37 år /= Så jag är tydligen övermogen.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Hehe, jag ska tydligen vara 22. (Är 25) Den tyckte jag skulle växa upp. Gifta mig eller skaffa bil eller något. Jag tycker det snarare är eftersträvansvärt att hålla åldern nere, jag. =P
//Lina
Jag hamnade på 28år!
31 är jag enligt testen… fast ärligt tyckte jag det var töntiga frågor och inte så bra svarsmöjligheter…

"Din ålder borde vara 23.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse"
Jag är snart 27.

Jag är tydligen 8 år 

Jag kom på 7 år! 

Helknasigt, men kul ändå. Jag är 20,9 säger testet. Det säger också att jag borde vara 39,2. Skönt att jag inte borde vara så gammal som jag är i alla fall…
Så får jag också veta vad jag ska göra för att växa upp. Skaffa bil, barn, jobb och ica-kort. Det har jag! Men så tycker de att jag ska åka till Kina också - det har länge funnits på önskelistan, köpa hus - för vems pengar?, anordna vinprovning - jag som dricker alkohol max 2 ggr om året?, dricka gourmetkaffe - hos oss är det bara 11-åringen som dricker kaffe, och gifta mig - javisst om drömprinsen kommer på sin vita springare nån gång så kanske…
Fick 8,3 vuxenpoäng och borde enligt testet vara 16,4 och jag är 18år. Står att jag är ungefär lika gammal som framgår av testet och att jag ska fortsätta leva mitt liv som jag gör ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ja nu blir tanten tvungen att prova *ler*
vi borde fixa en test för gamlingar som heter "barnpoäng"

36 år… och för att bli mer vuxen skulle jag
- skaffa barn _ har 3
- skaffa bil - har en redan
- skaffa ICA-kort - har o använder
- köpa hus - har inte råd ensam
- gifta mig - nej tack har redan provat på det i 20 år
- åka till Kina - skulle vara kul men det tillåter inte plånboken.
- Börja dricka Gourmetkaffe - nej då jag dricker ibland o det räcker … men mycket mjölk.
- Anordna vinprovning för dina vänner - låter trevligt *Ler*

#10 tycker jag med. Jag leker fortfarande häst ibland när jag cyklar (låssas att brunnarna är hinder och jag är på hoppbanan), har jag gjort sen jag var 6 och lär inte sluta än på länge
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
haha… pucko 
jag hoppar på K-brunnar (och tänker på den jag älskar) och undviker A-brunnar m m…

Jag är 16 år, enligt testet är jag 15,6 år. Så det stämmer ganska bra…:)

Jag är 22 och blev 24.6. Det stämmer dessutom ihop med ett test jag gjorde en gång om vad ens fysiska ålder är…

Jag är 22 och min ålder enligt testet är: 33.9år.. jätte kul.. 
Så här stod det:
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Tips på saker att göra för att få mindre poäng****
Börja drick öl.
Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
Flytta ihop med några kompisar.
Ge dina krukväxter till grannen.
Sälj din bil, det är omiljövänligt.
// Nathalie
haha… bra tips!
Hihi jag är visst 16.4 år ^^ Ne men jag är 15 år i verkligheten. Har gjort nåra grejer som nog höjde min poäng rätt så mkt..
vuxenpoäng: 8.3
År: 16.4

Fick 10,4 vilket visar att jag borde vara 19,6 år vilket stämmer rätt bra :P Fyller 20 år i augusti. 

Enligt dem är jag 19 år och behöver växa upp en aning *lol*
Kommer aldrig att växa upp tror jag ;oP
Det är mycket roligare såhär =o) Det tycker min kära son också =oD

Enligt dem är jag 32,1 år och inte nästan 35.

jag hamnade på 29.4…jag är 35 1/2…. dom rekomenderade att jag skulle försöka ge ett vuxnare intryck genom att skaffa bil (kunde bli farligt eller intressant beroende på hur man ser det, har inget körkort) eller flytta ihop med min pojkvän (vi har bott ihop i 14 år…)
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away"