Texel jenter ønskes
Skal besøke min søster i Stocholm i mai og på tilbake turen plukke opp et marsvin i Köping. Lurer på om noen har to, eventuelt tre jenter jeg kan plukke opp på samme turen.:) Ønske meg texel mus i liten størelse. Ønsker veldig en black tan, foruten om det liker jeg agouti farger. Kan eventuelt plukkes opp den 2 april, skal også da fra stocholm mot Oslo, men mai passer best av andre årsaker.:)
A house is not a home without a pet.

Jag har agouti texelhonor till salu, finns i Söderhamn, men kan säkertt ordna frakt till Stockholm.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Har du noen bilder? :)
Jag har en svart tan texel hona, dock inte med super temperament eller storlek.
Hvor gamle er de forresten? Ønsker meg så unge som mulig, då får man er bedre forhold til dem, og kan "oppdra" den selv.:) Hva er den negative siden på tempermentet? Og størelsen, for stor eller liten? Kan gjerne se et bilde av henne.:)
Mian är 3½ vecka. De är väldigt springiga och vill runt och utforska, jag gillar när de är lite lugnare :) De är svensktypade så det är ju inget om man vill ställa ut i standard kanske.
Skal ikke brukes til utstilling, så ingen behov for å være "perfekte". Jeg faller mest for en søt type, så er vel hodet som er viktigst for meg.:) vil gjerne se bilder.
Søt liten fox frøken.:) Skal ha henne i tankene, men vil ikke si noe sikkert ennå, da jeg ikke falt helt pladask med en gang. Er jo helst en tan jeg vil ha.:)
Velger desverre å gå videre i min musejakt, og ser fortsatt etter to, eventuelt tre texel jenter. Ønsker minst en black tan, ellers liker jeg agouti, med eller uten litt hvit, spiller ingen rolle.:) Skal over til Stokcholm en gang i mai, og kan plukkes opp på hele strekningen mot Oslo. Har ingen hast med å få de perfekte mus, så om noen venter kull senere i sommer, kan jeg også være interessert i å stå på liste.:)