Inga möss i hyreshus?
Inom kort skall hyresnämnden diskutera om man får hålla möss som sällskapsdjur i hyreslägenhet. Det har under de senaste åren kommit in så många klagomål på just obehalig lukt från bostäder där man hållt möss som sällskapsdjur att man nu skall diskutera ett förbud eller begränsning. Ett förslag på att det inte får finnas mer än en mushane i ett hushåll, jämte ett totalförbud förstås.
Det kommer att bli svårt för oss om det blir ett förbud. I a f de av oss som bor i hyreshus.
Mer info här, LÄNK!
OMG NEEEEJ!!!!!!!!
om dem sätter förbud mot möss i hyreslägenhet/hus så tycker jag dem är JÄTTE elaka…
Möss luktar inte SÅ mycket om man håller rent i buren/burarna oavsett om det är hanar eller honor…
får helt enkelt hålla tummarna för att dem lägger ner diskutionen utan några förbud -.-
tycker att folks matlagning kan stinka 100 gånger värre än vad någon mus kan göra…
fast iof blir det förbud mot möss så blir det surströmmingskalas i min lägenhet dygnet runt xD
DET luktar garanterat mer än mössen ;)
Det vore väl bara bra, då kanske ni med massor av möss hinner göra nåt vettigt också! Vad sägs om knyppling? :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Happ, får väl "dumpa" ena pojken hos föräldrarna då… 
Fast tja, för mig lär det inte bli några problem, grannarna klagar *** inte på nånting och hyresvärden har noll koll. Skulle lätt kunna ha en hel uppfödning utan att någon märkte nått. ^.^
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Man får köpa en bostadsrätt å ha hanarna i kanske…
(fast inte här där jag bor då för här får man typ inte ha djur tycker de)

April, april?
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#5 Nope! Detta är allvar!
Det har även framkommit att man inte sällan haft problem med vilda möss i och runtomkring hyreshus där folk bor med mycket möss. I några fall har det även sprungit förvildade tammöss i och omkring husen. Man vill nu ha stopp på detta.

Nähä du den köper jag inte, april april!
Om detta nu inte hade varit ett aprilskämt, vilket det är, så hade jag haft surströmmingsfest och övat på fiol sju dagar i veckan här hema.
hehe…
APRIL APRIL
Åh, guud vad rädd jag vart när jag läste tråden, skulle aldrig kunna göra mig av med mina älsklingar, skönt de var ett skämt!
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
Tyvärr kan man utläsa lite sanning i några inlägg… Bland annat #6
*leker boaorm och kramar Grodan RIKTIGT HÅRT* …..
du lurade mig din jäkel xD
enda sak jag har gått på idag lol…
din lilla rackare xD
hihi… är så glad att jag lyckades lura några… hihi
KRAM
Aha… nu har jag hört att någon faktiskt googlade ändå… hehe
aprilskämtet 2009, LÄNK
Visste det. Tänkte vänta till 00 för säkerhets skull ;)
Busgrodan.. 
hihi
var så sent ute för Lamina skulle eg lägga upp ett skämt, men Lamina var inte här…
Jag läste huvudinlägget med skräck!!! höll på att få panik och försöka lista ut vart jag kan gömma alla möss om hyresvärden skulle komma på besök x'D
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Haha!
Och hur många kollade upp fakta genom att kolla Grodans länk i första inlägget?
Gör det, jag rekommenderar den. Den leder hit:
http://migrated.ifokus.se/uploads/234/234365573219192b9f47dc070ddc1fb7/april-april.png

du är grym Grodan :D Men det finns nog mer att Aprill'a på hos möss än oss på fibrosajten :D Bra skämt!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Ha, ha den var jättebra
Jag gick på den….men ego som jag tydligen är så tänkte jag att vilken tur jag bor i hus
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Fullkomlig hjärtattack!! Fy dig!!! Det räcker med min gnälliga hyresvärd just nu :(
MvH Tsunamis
Va ledsen jag blev när jag läste det. Men hade redan bestämt för mig själv att även om det blev så så skulle jag gömma mössen och städa ofta haha
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#19 Jag la in den efter midnatt… 
Bilden är ritad av Nutiz som inte är aktiv här längre.
*sakna*