Mus iFokus

Mus

Etiketterom-sajteninfo
Läst 465 ggr
fiffiluren
4

Ni som "tassar"

Bara ett tips till alla er som tassar, det finns något som heter Bokmärk inlägget högst upp till höger. Då får ni se vad det är skrivet utan att det kommer in tio onödiga inlägg i en tråd.

Det håller ju trådarna renare och det blir lättare att läsa samt mindre bläddrande.

Glad

Camillhe
1

Bra tips fast jag kan inte minnas att det tassas här:)

fiffiluren
0

nej kanske inte, bara vissa bildtrådar som har lika många Tass-inlägg som bilder XD, folk glömmer som bort att det går att bokmärka också

Lamina
3

Jag bokmärker ofta trådar. Fast sen känns det lite weird att jag liksom sitter och "spionerar" i trådarna utan att någon vet om det. Skrattande

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
0

Jag tycker om när folk skriver och inte bara smyger. Men det är ett bra tips, fiffiluren. Många känner nog inte till bokmärkningen.

Själv har jag några få trådar bokmärkta. Mina favoriter.

Jag läser varenda tråd, varenda inlägg. Ibland skumläser jag, ibland läser jag mer noga. Men jag läser ALLT! Så jag behöver inte bokmärka.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
0

Jag läser också allt, här på mus. Men ibland hittar jag någon intressant på en sajt jag inte normalt brukar hänga på, och då blir det bokmärkning. Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?