Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 390 ggr
Ellinor_ludde
0

söker mushona!

Hejsan, ger upp när det gäller silver tan möss. Men jag undrar om någon i stockholm har en mushona till salu i någon "liknande" ljus
färg. Hör gärna av dig via mejl :D
Söker endast till sällskap och kel :D

Mymlan
0

Lena Tysk Viby´s uppfödning brukar ha Silver tan möss. Hon finns i Sollentuna.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Ellinor_ludde
0

ok! Men jag kan ha andra färger bara det ligger någonstans mellan vit/gråa nyanser, är jätte dålig på färger men någon
som förstår vad jag menar ? :D

amaira
0

Dove-tan kan vara väldigt lik silver-tan! Så prova sök sådana. En ljus dove-tan kan vara nästan omöjligt att skilja från silver-tan bara genom att titta på dem. Man behöver veta hur stamtavlan ser ut.

Vibys föder upp jättefina dove-tan, det är dessutom inte en ovanlig färgvariant så du lär nog få tag i någon.

amaira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här en dove-tan unge (och en röd). Tyvärr en hane. (fast han är till salu)

Han är fin och trevlig.

amaira
0

Fyra dagar äldre.

amaira
0

Och ännu fyra dagar äldre. Här tillsammans med brorsan.

Båda är satin och båda är till salu.

Nu försöker jag inte få dig att köpa mina hanar! Utan ger dig bara bilder på hur dove/tan och dove kan se ut. Samtidigt som jag rent allmänt talar om att de kan köpas om någon är intresserad.

Magda
0

#4 oooo herregud vad vacker den röda är.. är det med en hane?(& är den till salu om det är en hona Flört)

Ellinor_ludde
0

ÅÅå gud va dove tan va vackra, börjar fundera på en sådan istället, gud va synd att han var hane, jag ska ha henne i
ihop med mina andra tjejor <3

amaira
0

#7 Hane, inte till salu. Skrattande

Syrran, denna hona, är däremot till salu. Men ENDAST EFTER att noggrant läst igenom min artikel här på Mus.iFokus: "De vackra röda mössen. Vem kan motstå dem" och är medveten om att denna söta bebis kan bli tjock, eventuellt fet, och kanske inte äldre än ca ett år.

amaira
0

Ett foto till, taget idag. Hon är en trevlig raring som just har passerat fyraveckorsdagen.

reverse
0

Åh, hon påminner om min tredje mus jag hade när jag var liten. Lilla Gullspira. =)

//Lina

Laika
0

Vilken hjärteknipande liten sak, hon den sista…