SÖKER TERRARIUM!
Jiipie. Fick 500kr av pappas mormor som inflyttnings present för att köpa något till mitt rum, och eftersom jag alltid velat ha en terrarium
istället för bur tyckete jag det var en jätte bra idé. Man kan ju hitta
jätte billiga på blocket tex. Är ute efter ett Jätte stort så de har mycket urymme och man kan ha lite fler möss i. Hittade ett 750L akvarium för 400 kr!!!! :O De ville bli av med det så snabbt som möjligt pga att tappat intresse. Nästan helt nytt också. Har en liten
spricka i ena kanten och därför kan de ej användas till fiskar. Så om
man har ett galler lock på det så kan man vel använda det som terrarium? :D

Självklart kan du det =o)
Se till att det är rent och kör gärna med ytdesinfektion och låt det stå och lufta en stund, sen ere bara och inreda =oP
Kramen!

Hihi<3
Låter toppen med din enkla beskrivning på min andra tråd.
Hoppas jag kan köpa det jätte enorma akvariumet på hela
750L :O Mössen kommer säkert trivas bätttre när det är så
himla stort.

Det där ser perfekt ut!
Unjefär sånt vi har och jag är jätte nöjd.

Ser att det är skjutdörrar på. Men hur får de luft då ifrån? Är det öppet högst upp också, eller finns det lufthål eller något? :D
Är inte så bra på terrarium, har aldrig haft något.
Det är säkert nätat i taket eftersom ett terrarium kräver nån form av ventilation, antingen efetr någon av kortsidorna eller i fronten eller i taket. Ser grymt bra ut skulle min Skäggis Neo gilla och bo i 
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek