En liten bodega *bildtråd*
Jag vill dela med mig av lite bilder som jag tog ikväll, jag satte ihop 2 olika musgrupper jag har här hemma till en enda stor grupp. Det funkade jätte bra, för att jag har varit lite fiffig! Jag har ett 100 liters akvarium som inte har så bra ventilation när jag har locket på, så jag bestämde mig att jag ska ha öppet åt dom jämt. Då var jag fiffig ja ;) Satte en samla låda bredvid och en bro så de kan gå över.
Barnet i mig kom fram och tanken att mössen tror att de rymmer fast de inte gör det. Haha de gillar ju annars att gå uppe på akvariumkanten och försöka hitta något att hoppa ner sedan. Men nu har det en bro som de kan springa över till andra sidan.
Jag kan säga att dom älskar det! Tillochmed de små ungarna som är den ålder så de precis har börjar springa och klättra ordentligt springer över helatiden. Jag har mat och vatten på båda sidorna. De har fått hus och hyddor högt uppe, 2 olika sandlådor som de äslkar att gräva i :)
Så nu måste jag ju dela med mig av bilder på detta slottet.
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Haha, vad mysigt! 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Så kollar man ifall det är någon som är påväg upp, annars är det bara fritt fram!
Många av musarna var nyfikna vad vi höll på med ;) Tittar ut från sin husvagn ^^,
Det var en rolig berättelse ur musens perspektiv, tack så mycket. 
:D
Hihi vad gulligt! :)

Ser ju jätteroligt ut. Hur många är det tillsammans där?
Ska själv flytta in ett gäng möss i mitt djurrum där det inte finns några katter och då vill jag också hitta på nåt sån här till pojkarna. Just för att ge dem mer yta så att de kan fortsätta gå ihop:)
Mysigt det såg ut o ha de! Dina fläckiga är så fina :)
#14 13st är dom där i men flera är små fortfarande, de älskar det, att få tillgångar att vara ovanför burarna som dom är. Springar över helatiden, men man har märkt att vissa har sin "favarit" sida ^^,
Ja Katter är inte roligt när man har öppna burar, vi har ju katter men jag har kompostgaller till rummet och en hund som äter katter i rummet så dom är inte ofta i mitt rum kan jag säga ;) höhö.
Att variera åt mössen, att de kan få större och andra grejer och ammorlunda är jätte roligt för dom, brukar byta kavarium också för de är olika storlekar på mina akvarium. De blir gaalna när de kommer till de stora igen ;)
#15 tack!
Tack ;)
Fiffigt. Nu kan mössen dela upp sig i grupper som de vill.
#6, #7, #8 LOL
Ja precis!
haha Fuji är bäst på att visa ;)

#16 Jag har ju många i ett terrarium och de sover ju i en stor hög. Terrariet är ju kattsäkert.
Men det här inspirerade mig massor att göra någoting i djurrummet. För skulle någon mus ramla ner eller springa bort så är den ju iallafall i det rummet och kommer ingenstans. Och ingen äter upp den heller för den delen:)