Musens dag idag 5/5
Kommer ni där ute att göra något för att fira musens dag idag?
Några här från Sundsvall kommer att visa upp möss samt dela ut information på en av våra lokala zoo butiker. Bilder och annat kommer upp här lite senare =)
Jag kommer tyvärr inte göra något annat än att städa till mössen, pussa på musungar och fixa iordning källarrummet. 
Men jag är så glad att ni gör något. Hurra för er!
Det här med Musens Dag har jag missat! Nu gav vi mössen mycket uppmärksamhet i min onejd förra helgen och det publicerades 2 maj i lokalpressen, så jag får nog nöja mig med det.
I övrigt ska mina möss få silad fisksoppa :)
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Städa burar, ge dem nåt extra gott, det är nog allt. Möjligen försöka utrota några av skogsmössen inne med.
Igår natt hade en bur åkt i golvet så far och 4 söner var fria att gå som de ville. Pappan satt kvar i ett av husen, en son fick jag tag på direkt. En fälla sattes in, och imorse sa K att jag fångat en till. Det var en skogsmus. Är rädd att de ska döda mina pojkar, det har hänt förr. Ska vända upp och ner på allt i skrubben och hoppas hitta dem.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Städa, gosa och skämma bort mina möss är det jag ska göra idag iaf!

Jag hade säkert kunnat dra igång något om jag hade haft någon kompis nära mig eller haft motivation. Just nu tryter motivationen.