Styrelsemöte
SVEMUS hade styrelsemöte idag och jag blev så lättad och glad efteråt! Vill bara sända en stor härlig TEXEL-TEDDY-PÄLSAD bamse KRAM till alla goa styrelsemedlemmar (och även den tysta vanliga dödliga medlemmen - du vet vem du är). KRAAAAAAAAM på er!!!

dumma mig… nu sitter jag även i bostadsrättsföreningens styrelse… 
Rolig och intressant dag ;) Snappade åt mej allt xP
Kanske inte var på bästa prathumör.. var inte riktigt frisk. Är inte det nu heller.
Men ska prata mer nästa, lovar ;P
Kramar tillbaka!! ![]()

Kramar tillbaka!!!
Jag är sjuuuuk! Har rätt hög feber och är riktigt tjock i halsen, tänkte vila, vila och vila idag! Blir nog hemma från jobbet hela veckan, känns det som. I helgen ska jag på sista delen av Hund3, så jag bara måste bli frisk!!! Massor av the, honung och soffa blir det nog. Ska ner nu och se hur många som måste sparkas ur soffan för att jag ska få plats bara…
Känns som att kroppen säger "Du skulle ha tagit det lugnt och vilat måndag-tisdag, istället föär att flänga runt så där!" Fast jag är nöjd efter svemusmötet på måndagen och fiskinköpen igår.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

#4 jag håller precis på att friskna till jag. Glöm inte vitlöken! äter du tillräckligt så behöver du inte ens sl¨åss om soffan (;
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

jag är glad att du var på möte elin. annars hade du inte kunnat ta hem mina burar! :) Så jäkla snällt av dig!
Älskar mina stora små vänner..
jag hade också ont i halsen i bilen, under mötet och under färden hem, sen när jag kom hem o gick en lång prom m dåggen släppte halsontet… så jag tror det var Therese jag inte tålde…
LOL