vad är det för färger?
bilder
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
jippie nu lyckades det ,,med nya bilder ,,tog dem igår :)
###
neva masquerade
igen
###
neva masquerade

ingen aning om färger men söta är dom :)

Ja jättesöta!!

1 Svart, 1 Fawn/Argente(rödtonad) och 1 Choklad/Agouti medTanmage(gyllenbrun på magen). De riktigt ljusa vet jag inte, men den som i #1 ligger ovanpå de ljusa kanske är en Sable men är osäker.
ja en svart o en fawn och två choklad tror jag o en champagne tror jag,,,,sen vet jag inte,,
###
neva masquerade

Choklad tanen
*in lööööv*
// Nathalie

1. ljus söt, 2 mörk söt 3. ännu sötare med lite brunt
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
ska du inte ha en nathalie???
###
neva masquerade
oohh guud va söööta .. jag blir helt tokig .. värför måste utgifterna vara så HÖGA, när inkomsterna är såå små .. 
VILL HA ALLA !!!! 

Pojkvännen skulle sparka bakut men jag skulle jätte gärna vilja ha en liten mususling.. Men det får bli lite senare.. Räcker med hamstrarna och kaninerna för tillfället.. Och ja kattern och hunden oxå.. Och Elliott.. ;P
// Nathalie

#11 min sambo var jätteanti först, men nu är pojkarna hans mer eller mindre. Det var när Pin började ty sig mer åt honom som hans började smälta. Nu vill han göra sig av med fiskarna och ha möss i stora akvariet också (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
:))) bra jobbat
###
neva masquerade
Vet du vad det är för kön på dem? Och så är jag jättenyfiken på deras stam 
det är efter grodans dumlemus och sen en fawn hona från phonix
det finns bara hanar kvar,,en hona är tingad och en ska jag behålla o sen är det hanar
###
neva masquerade

#12 Min pojkvän, som inte ens bor med mig tycker att alla djur utöver hunden är onödiga.. Katterna accepterar han väl, men det är knappt.. Han skulle inte bli ledsen om jag sålde dom..
Han har inte det där djurintresset som mig.. Lite tråkigt, men kanske lite bra oxå för han tvingar mig att hålla band på mig.. Annars skulle nog hela lägenheten vara full med djur.. *thihi*
Hamstrarna tycker han är roliga när dom springer på golvet i sina bollar för då kan ha ta upp dom och säga "hej råttan".. Och ropa på dom "råttorna".. Men annars är dom bara dryga.. Så lite har jag nog mjukat upp honom.. ;)
Så förhoppningsvis blir det nån liten mus i framtiden.. :)
// Nathalie