Jag lever
Har inte varit så aktiv här inne, dumma mig! Jag hr haft hur mycket i skolan att göra, nu på Måndag sätt betygen.Men ville bara hälsa att jag lever och lägger in lite bilder jag tog på min favorit grabb här hemma. Min egna uppfödda Remy <3 Kan inte annat än älska honom. ^^,
Har utvärderat min fösta kull också, har kommit fram till att den är lite vild. Jag vet inte riktigt vad det är för gener dom fått. Möss jag har sålt har brytit sig ut från burar, mina bryter sig ut från burar. Och äter upp allt som kommer i deras väg! Jag tycker att de är tuffa allmänt. Jag jämnför med min andra kull som är genom goa och lugna, sitter stilla i handen. medans denna kullen är nyfikna, vill klättre överallt, springer fort och är allmänt tuffa.
Det finns några här inne som har möss från mig, och jag tycker det är bra för då kan man ha kontakten och se hur de individerna är. Det är ju viktigt att veta ifall man ska ta någon till kull så vill jag inte ta samma kombination.
Det konstiga är även att den första kullen jag hade (Bil kullen) höll vi på och hanterade och mös med dagligen nästan, sedan de va små. Medans denna senste kullen höll vi inte alls på med något alls, men det är så stor skillnad på dom två kullarna. Den vi höll på med minst är trevligare och lugnare. Hmm det är något som har gått i mitt hvuud..
Lite ord och tankar från mig!
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Vet inte vad hans förg heter? Eller teckning men han är speciell. :)
Hej L8sson! Trevligt att du kikar in och berättar att du lever. Remy är skitsnygg. Verkligen. Vilken härlig bläs. Gillar verkligen hans uppsyn i #2 Du måste tävla med den bilden i någon månadstävling. Tyvärr hann du inte med iFokus fototävling… synd.
Jag flyttar och kommer inte ha varken tid eller internet. ajanki kommer också vara borta lite. Lamina likaså, men Tsunamis är här - stackarn, helt allena.
Kram
Tack Grodan!
Så det kommer vara lite EKO här från eran sida? Tråkigt, men vi andra får föröska hålla allt i liv :) Delar med lite fler bilder på grabbarna, denna bilden är ju super söt. :)
Ferrari <3 från Bil kullen, eller ska jag kalla den "vild" kullen.
#5 skruttis 
MvH Tsunamis
#8 *kidnappar*
#5 Vilken jättefin bläs!
/Anneli
Tackar :)
Håller med #9, synd att det inte var en hona - för då hade han nog bott här nu 
#11 hans syster Kia ser typ likadan ut med fin sån bläs :D hittade ingen bättre bild men här är hon :)
Hihi, söta hela bunten…
Tack för att ni påminde mig, ska starta en ny tillsalu tråd.
Suck, så snygga blääääääääääääääääsar. Jag älskar bläsat.
Ja de är väldigt fint!
Nu har min fina fina Remy blivi såld, till en kompis nära mig :D <3