SVEMUS MINNESUTSTÄLLNING.
Hej alla.
Nu är det dax för årets sista utställning i Folkets Hus, plan 3, Gjutarplan 2 i Kallhäll, norra Stockholm.
Det är Minnesutställningen den 12/11 då vi hedrar minnet av Gunvor Lundblad.
SISTA ANMÄLNINGSDAG: 27 oktober, dvs nu på torsdag, INGEN efteranmälan är möjlig.
Incheckning: 9:00-9:30
Bedömningsstart: 10:00.
Domare: Standard: Tomas Halld´n. Minnespet: Kerstin Lundkvist.
Många priser finns i båda klasserna.
Cafeteria finns på plats med goda bakverk och annat. Vi har utställning med en Hamster&Gerbilförening som är ganska nystartad.
ANMÄL I TID, VI SAKNAR ALL MEDLEMMAR.
Aha, med Svenska Hamster och Gerbilklubben! Vad kul. Flera 3vliga människor där. 
Tack för påminnelsen, jag har inte anmält mössen än :)
Ska väl boka resa då. :)
vem e gunvor lindeblad :)
#Gunvor Lundblad = SVEMUS - Svenska Musklubbens grundare.
Såg att vi inte kan komma nu, kan inte vara framme innan 11. :(
#6 Men… kan ni inte komma ändå? Man kan väl vänta med att döma era möss?
oj ok rip :(
#7 Aha, så man får göra så? Är van kaninutställningar där det inte är ok alls.
#9 Du kan höra med utställningsansvarig. Musklubben består av snälla människor och det brukar inte vara flera hundra möss. På kaninutställning är det väl vääääääääääääldigt många djur att man inte kan göra undantag. Det blir väl lätt att då får man lixom göra undantag för flera och då blir det rörigt och tar tid och ev blir det då förseningar.
Vem är det som är utställningsansvarig?

Jag är utställningsansvarig.
Om ni inte känner någon som ni kan sova hos natten till lördag här uppe i Stockholm, så ska det kunna lösa sig. Från Stockholm central till Kallhäll station tar det ca 25 minuter med pendeltåg. Då framme runt lunch. Vet jag att du kommer med dina djur så meddelas domarna och handler att dina djur kommer, så tas de sist i bedömningen om deras nummer redan varit. Vi har gjort så tidigare.
Grodan! Anja Weidt och hennes kalle kommer och ställer lite möss :D Tomas dömer och du måste bara komma så vi kan ha en råttnostalgiträff där 
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Jo, jag tänkte komma. Mimmi kommer ju också - hon ska väl ställa hamstrar i sin klubb antar jag.
R8nostalgi… hm… jag har väääääääääääääääldigt dåligt minne… *tar en morot för att få bättre… eller var det en fisk man skulle äta?*

sista dag att anmälla imorgen…glöm inte bort nu.
Jag hörde om henne <3 Vila I Frid
Önskar att jag hade en bil…då skulle jag kunna åka på alla utställningar.
Dum fråga, jag vet och jag kan läsa, men…
Jag undrar om det finns någon chans att jag kan få vänta till imorgon med att anmäla och betala?

#17 nu vet jag att det kommer in från dig så det går bra….jag kommer att göra katalogen lördag och efter blir det ingen ändring.
#18 Wee, tack, kent!
så, anmält två möss, får se om båda två hänger med men det hoppas jag!
Tänkte kolla om det är ok att ha med hund till utställningen?

det finns ingen djurforbud i lokalen….det kommer att finns flera som har hund med….så bara man har koll på sin hund så ser jag ingen problem med det :)

Littlem, som Kent säger, har man koll på sin hund och den inte är en "jag lyssnar INTE på matte/husse, utan jag SKA skälla ut allt och alla" så får den mer än GÄRNA följa med.
Jag vill se mååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååånga bilder från utställninhen :D