Anmäl till utställningen!
Sista anmälningsdagen till utställningen den 6 juni är 28/5, dvs idag (bara femtio minuter kvar el dyl), men jag har förstått att man kan flörta lite med Elin om man gärna vill ställa ut och inte hunnit än. Ta kontakt med Elin, Vattnadal här, eller per epost elin@nattfrostens.se

Det går fortfarande bra att anmäla. Vill helst ha fått alla anmälningar imorgon, så rappa på ni som ska anmäla. Jag ska själv bestämma mig imorrn, och samma sak har Tess och Anette sagt, förutom oss har det bara anmälts av 3 personer, 10 möss i varje klass. Tänkte inte folk vara med och ställa den här gången?
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

För att vara övertydlig, så skriver vi programmet efter 18 på lördag. Man kan fram till dess maila mig, eller pma här.
Dock uppskattas det om ni talar om att ni ska an,äla sent, så att jag vet hur många som väntas in.
MVH Elin

Anmälningar som dyker upp from nu, bör helst komma till vattnadal@gmail.com en annan adress än tidigare nämnda, eller som pm hit, för nu åker jag, och då är det enklare så.
MVH Elin
Vad tråkigt att det är så få möss! Tråkigt för klubben - utan utställningar tror jag SVEMUS skulle dö! Men skönt för oss domare - mera tid för annat!!! 
Jag ska tyvärr inte ställa ut och inte ta med några möss varken dit eller hem (om inte en asball texel pussar på mig o gömmer sig i min ficka på väg hem).

Jag skulle ha ställt ut om inte min syrra kom just nu på tisdag & åker på torsdag. Vill inte utsätta henne för alla möss då hon är lite rädd för de små liven. Dessutom är hon här endast 2 dagar och då vill jag umgås med henne då det är över 1 år sedan sist vi sågs.
jag hoppas du har fått mina anmälningar ?
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**

Nu har jag fått in 34 i St och 26 i Pet. Inte direkt något rekord, men det duger. På detta har vi 6 utställare.
Anette S, Therese A, Lotta P, Kerstin W, Eva U, Elin M.
Skriver in de sista nu ikväll, och hoppas att K kan kopiera gratis på jobbet imorrn.
MVH Elin

Man behöver vel ej anmäla för att endast komma dit och titta?!

Oh nej, det är bara de som ställer ut möss som måste anmäla i förväg. De som bara ska titta in behöver inte säga ett pip innan!
MVH Elin

:)

Oj vad få… synd….
Måste bara säga också att jag är lite kär *ler*
vem är du kär i, mandy?

I smiliemusen, såklart!
Älskar mina stora små vänner..

vilken tid ska man vara där som besökare, är det fortfarande kl 10 som gäller?

Ja självklart var det
jag vart kär i … fast du kanske tänkte behålla den för dig själv Grodan *Ler*

Håller en tumme att allt är klart nu, för nu ska jag natta mig, så jag kommer upp imorrn. Hämtar upp Terato vid Gävlebro kl 7, och 1 1/2 timme senare plockar jag upp Laika vid max i Uppsala. Torde komma fram straxt efter 9, är tanken.
Vill komma igång med bedömningen så fort som möjligt. Fantiserar om att hinna hem till en husvisning, men tror inte riktigt på det…
MVH Elin

helt virrig just nu, alla säger olika adresser & tider.
Kan inte någon som vet precis svara på dessa frågor X)
Var:
Tid:
shemat (dvs vad kommer att hända):

Snart klar för sängen. Ska bara spåna transportburarna och gå kvällsrundan bland mössen.
Avresa 06.30 i morgon och hoppas hinna fram till 10. Blir vi sena så har planeringen spruckit…
Ellinor ludde: Jag tänker åka till en föreningslokal på Hertigvägen 18 i Hägersten. Hoppas vi hamnar rätt…

Jag ska till samma lokal, Hertigvägen, Örnsberg, Hägersten.
kl 10 är det samling och start av bedömning. Håller på gör vi till när som helst mellan 14-18, hoppas vara klar relativt tidigt…
MVH Elin