Mus iFokus

Mus

Etiketteraveluppfödning
Läst 1615 ggr
[Maria-Gerbiler]
0

Musuppfödare i Uppsala?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, hej! :)

Nu har jag bestämt att den lilla mushonan ska få två små kompisar. Jag vill inte köpa från djuraffär, har kollat på svemus hemsida men jag hittar inga uppfödare i Uppsala. Vet ni några uppfödare i Uppsala eller nära Uppsala så får ni jättegärna säga till. :)

[Maria-Gerbiler]
0

Nu kollade jag en bra artikel här på sidan och hittade en Lisa Eriksson i Uppsala. Vet ni hur man får tag på henne?

Ellinor_ludde
0

oj, vill igentligen inte lägga mig i.
Men är burens springor inte för stora?

mandymoo
0

Nej den buren går bra. Så länge man inte har pytte bebisar i.

Skriv till Lisaisa här på mus iFokus så svarar hon så fort hon kan.

Sen har du mig i Enköping - fast har inte bebisar leveransklara just nu. Men några trevliga hanar som är födda i feb.

[Maria-Gerbiler]
0

#2 För musen som jag har nu är inte springorna för stora. Men om det på något sätt skulle vara förstora för de andra mössen så har jag många andra burar. :)

[Maria-Gerbiler]
0

#3 Tack så mkt. :)

Ellinor_ludde
0

hihi, okej <3
Jag bara undrade ^^,

Vattnadal
0

Jag bor 14 mil norr om Uppsala, men har ärenden där titt som tätt, med en syster där.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[Maria-Gerbiler]
0

#7 Ok, har du några muskullar på gång? :)

Vattnadal
0

Jag har massor på gång, en del engelsktypat, där varken friskhet eller temperament är riktigt som på de svenska linjerna. har svenskt oxå. En del färdigt, som följer med till utställningen imorrn, och en del som är för smått och får vänta.

Kan du inte komma på utställningen, så håll ett öga öppet. Jag slänger upp en tråd med det som är till salu här, unbder nästa vecka tror jag.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Terato
0

Möss kan klämma sig igenom det mesta om de vill! Men har dom inte gjort det nu så är det säkert lugnt. Min mushane kan "rymma hem" genom gallret ibland. Men han får aldrig för sig att rymma ut. :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

qiiwie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är också i uppsala ibland,.,har två muskullar nu

###

neva masquerade

**_Titta gärna in på min hemsida.

Välkomna :)_**

**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Prizma_o_Kristall
0

#10 Hihi, som Kristall försökte med en gång! Hon är då inte rymningsbenägen av sig, hon trivs bra i sin bur! Jag hade henne lös en gång så att hon fick vara lite på buren och runt omkring, och allt hon försökte med var att komma in i sin bur igen!

Prizma_o_Kristall
0

Är det någon uppfödare i Vetlanda-området eller någon som har ärenden hit ibland??

Kramar