Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 644 ggr
Algotgardens
12

Ber om ursäkt till ALLA på forumet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått en tankeställare efter kaoset som jag skapade, och vill be om ursäkt till alla inblandade och även till er andra stackare som tvingades att läsa alla otrevligheter. Vet ju själv att man påverkas negativt om det är massor med stök och bråk på ett forum som man gillar. Rynkar på näsan

Jag VET att jag har gjort fel, det var sjukt dumt att kasta skit på folk öppet sådär. Vissa åsikter skulle jag självklart ha tagit i PM med de berörda och inte i en tråd, och absolut inte medan sitevärd var mitt uppe i en flytt.

Ska VERKLIGEN försöka att skriva mycket trevligare och använda smilysar i mina inlägg, för jag är verkligen en glad och trevlig person IRL som många av er säkert vet. Ska se till att låta det skina igenom, för allas trevnad. Glad

Vill be extra mycket om ursäkt till Ajanki, Lamina, Tsunamis och Grodan för detta, betedde mig verkligen som ett sådant vi alla har där bak.

Ska i text försöka att tona ned mina kanske lite extrema åsikter till en mer forumvänlig ton, framföra det med lite mer stil och sikta på att få andra att bli glada, precis som IRL.

Jag är egentligen ingen bitter janivetvad alls. Har varit sjukt stressad i.o.m. skolavslutning (student) and so on, det är egentligen en jättedålig bortförklaring för sådant ska inte gå ut över andra och absolut inte över internet till personer som ej känner mig.

Så jag ber åter igen om förlåtelse för mitt barnsliga beteende!

ajanki
1

Tack!!!

Jag är en av dom som vet hur trevlig och positiv du är IRL, så jag blev lite förvånad som du vet:)

Jättebra att du förklarar för alla hur det ligger tillGlad

Tsunamis
1

Tack Emma. Stressad hav vi alla varit under olika perioder i ens liv, jag har sagt det tlll några här men inte alla att jag var också under stor press den veckan med akutenbesök, upprivna känslor och avlivning & begravning av en av mina katter som egentligen inte mått bra under hela sitt liv. Ingen dans på rosor direkt om man säger så. Är ledsen över att jag dissade dig också.

Även jag är glad & pratsam IRL dem som träffat mig men jag orkar liksom inte riktigt med hur mycket som helst  Tungan ute (inte riktat till dig här utan snarare allt tjafs som pågick runtomkring)

MvH  Tsunamis

Grodan
1

Gah, så rart. Nu kröp du verkligen in i mitt hjärta. *snyft*FlörtKyss

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Algotgardens
2

#1 Ja, jag har mått dåligt över att ha gjort dig besviken (det är helt förståeligt, mitt beteende var INTE okej) för jag ser ju upp till dig både som person och uppfödare. Glad

#2 Usch, beklagar sorgen. :'( Vet hur hemskt det är att förlora ett djur. På morgonen innan min student så fick vi avliva vår allra första mus någonsin, Musolini. Så hela studenten blev ju förstörd, min sambo grät i flera timmar och satt med henne i famnen. (Det var hans egna mus och hans första egna husdjur…) Det var så hemskt!
*styrkekramar*
Så tycker jag att vi sluter fred och börjar om på nytt, no hard feelings! Glad

#3 Aahaha Skäms Har väldigt dåligt samvete, du fick oförtjänat mycket skit.

Har VERKLIGEN tänkt, det är ju ingen mening med att vara otrevlig om man vill framföra ett budskap. För vem vill lyssna på någon som är otrevlig och ta till sig av det personen skriver!? Inte jag i all fall. Man vinner så mycket mer på att vara trevlig, då vill ju folk lyssna och ta till sig. Det är så man kan förändra väääääääääääääärlden!  Skrattande

Grodan
1

#4 Rätt inställning. Man kan också lära sig tycka om gula gubbar Skrattande

Tack aammE, det här var verkligen en härlig vändning.Kyss

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Camillhe
3

Det är en otrolig styrka att kunna skriva ett sånt här inlägg aammE, och jag blir otroligt imponerad och glad över att läsa det och din respons Tsunamis!

Jag har ju otroligt svårt med de gula gubbarna själv, känner mig osäker på hur de ska användas och kan känna mig "falsk" när jg försöker få in dom i en text.

Härligt att se både aammE och Tsunamis tillbaks på sajten.

Kram till er!

Lurvas
0

Starkt gjort!Glad

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.