Säljes - RY mm
Jag hr 3 söta och rara tjejer som jag nu säljer. De är födda 19 maj. Mamma är chocolate/tan och pappa är cinnamon satin.
Jag säljer dem helst ihop alla 3. Då kostar de 300:- tillsammans.
Det är en chocolate/tan långhår (ljus tan). En recessive yellow långhår som kunde ha bättre färg (även om den blir rödare med åldern,). Och en recessive yellow rödögd - som istället kan vara champagne-argente fast jag inte tror det (törs inte svära på RY här).
Första tjing går till de som visat intresse tidigare. Om de inte vill ha just dessa, är det fritt fram för vem som vill att visa intresse.
Först chocolate/tan-tjejen. Fotad på verandan utan blixt. Dåligt foto men det enda jag har nu. Tanfärgen är ljusare än det ser ut på bilden.
Rödögd recessive yellow (RY-fawn). Eller bara champagne-argente, jag kan inte svära på RY här, fast jag tror det.
Recessive yellow föds ju oftast beige-bruna och börjar få sin gul- eller röd-färg först vid första pälsbytet, och sedan blir de gulare (eller rödare om de är färgavlade) för varje pälsbyte.
Var bor du? De är ganska söta!

Ariama bor i Stockholm.
Tack Muszimba! Jag är så van vid att jag bor här, så jag glömmer säga det
.
Jag bor på Mälaröarna utanför Stockholm, och transporterar dem till västra Stockholm (utan extra kostnad). Jag har också 4 veckors "ånger-rätt" på de möss jag säljer, möss och människor ska trivas ihop och känna att de är rätt för varandra.
(hittills har aldrig någon lämnat tillbaka möss de köpt från mig)
Dessa är fortfarande till salu. Ingen som tidigare frågat, har hört av sig, eller svarat mig, så de är som sagt fria att köpa.
De är mycket trevliga och rara sällskapsmöss!! Duger att ta någon kull på också om vilja finnes.
RY-tjejen är nog okej i färgen. Det är jag som bara haft DY-ungar på senare tid, och de föds ju gyllene gula! Det gör ju inte RY.
#1 var ju görfin <3, henne är jag sugen på!
De är verkligen jätterara! Gillar dem. Och så är de så gott som sålda nu. 
Okey.