Godmorgon 9/6
Här är det varmt, så där så att det känns jobbigt nästan. Ska kasta i mig frukost, snabbkissa hundar, göra matlåda och åka till jobbet. Hoppas det är lugnt en stund innan vi stänger, så att jag kan smita tidigare. Imorrn fyller lillasyster 30, och har fest idag. Grillarna ska tändas kl 17, så jag ska hasta hem efter jobbet, snabbdusch och byta om, sen knalla över dit. ASka bli en toppen em/kväll, med familj, släkt och vänner.
kram på er
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Godmorgon - själv har jag haft lite göra i tvättstugan - vet fortfarande inte vad jag ska ta på mig i dag. Vi ska på bröllop idag *Ler*… Så man ska ju inte klaga på att det är fint väder.

Godmorgon!
Jag har precis - under morgonpromenaden - kommit på att det är dags att köpa skolavslutningskläder. Får ta en diskussion med ungarna när de vaknar, om vi måste åka nånstans i dag eller om vi kan lösa det där med kläder under veckan…
Annars håller jag mig inne i dag. Jag är vintermänniska och orkar inget i det här vädret. Å andra sidan borde jag fixa lite på uteplatsen…

Godmorgon på er alla
Jag har ätit frukost och varit lite med mössen. Ska snart åka och bada
Jag badade igår i mälaren och det var ganska varmt i vattnet faktist. Ha en bra och solig dag
Jag badade också igår (i Mälaren) och det var jätteskönt! Var i länge och väl, det var förvånansvärt varmt.
Visserligen hade jag cyklat över en mil före, men det var varmt ändå i vattnet, jag var beredd på en köldchock. Den kom aldrig.
Annars gör jag som Elyria, håller mig inne. Tål inte för mycket värme. Ändå är det skönt, så här i början av säsongen. Älskar att bada, och älskar naturen, och vi brukar vara ute på heldagsturer med lilla båten. Men mestadels gömemr jag mig inomhus, passar på att städa. Gjorde rent alla mina musburar igår, på en gång. Har 15 musburar för tillfället.
Och så … Gomorron var det ju.

Godorgon alla!
Idag ska vi kanske ner till husvagnen i varberg och då får ju självklart mössen följa med! Igår tog min kusin examen som sjukgymnast, så vi var borta hela kvällen. Och så får jag städa hela mitt rum för katten välte ner alla solrosfrön som jag ger mössen som godis och så har mössen haft det roligt och grävt och sprätt runt toa-lätt i hela mitt rum! :/

God morgon på er..(eller god förmiddag?)
Partade järnet igår eftersom en kompis kompis tog studenten. Men är inge bakis ändå, som tur är. Lite seg kanske.
Sambon klev upp kl.07.00 och ska på lite bilevenemang i Sthlm(Heron Hill Climb) så jag fick allt kliva upp jag med och smörja in honom med solfaktor 50. Det är samma väder varje år när dom har det där och han brukar vara kräfta när han kommer hem.
Här i lägenheten är det jättevarmt. Stackars mössen. De ligger och svettas i boet. Verkar skitsega.. Gick precis och lade lite popcorn i frysen som jag tänkte lägga under sovhuset..
En av vattenflaskorna har läckt lite men mössen verkar bara tycka det är skönt. De ligger en stund i blötspånet efter att de har tagit sig en sipp.
Nä, jag måste nog ta mig ifrån den här lägenheten om jag ska få någon vettig kroppstemperatur idag. Kanske drar till föräldrarnas stuga och tar ett dopp i Öjaren!
Älskar mina stora små vänner..
Jag har ont… *var är gnälltråden* ;-)
Tvingade ut mig att gå en runda i skogen innan, rätt skönt ändå. Och ikväll blir det fest, hoppas att det blir roligt. Men nån chaufför tänker jag inte vara den här gången, kan ju inte sitta rakt…

#7 behöver du en o inte hittar den så är man gnällig gör man sig en ny sån tråd *ler*