(S) 2 muspojkar
2 muspojkar säljes pga tidsbrist. 20 kr styck. Killarna är inte helt handtama och behöver tid och kärlek. Kan ej ha kvar dom pga tidsbrist. Bur medföljer ej.
De är ca ett halvår nu.
Här finns länk till den tråden säljaren hade. det är de ljusa killarna på bilderna.
http://mus.ifokus.se/discussions/4f3959f0d4ebea4b02005936-s-moss-till-salu
PM:a vid intresse…
Vart finns dem? Kan vara bra att folk får veta.
förra ägaren har ingen möjlighet att ta tillbaka dem då?
ibland går det bra att göra så oxå 
Jag vill se foton.
Det finns massor med möss i den där tråden du länkade till… vet inte vilken som är vilken.
Har killarna några namn?
De ljusa, beige eller om det är ljusgrå jag har svårt själv att avgöra. Finns i Västerås. Förra ägaren svarar inte så lite svårt att göra det.
De är bebisar där. Nu har det gått flera månader och deras färg har utvecklats (och man kan se om de är reversed siamese, beige, colorpoint osv). Det är ju intressant också att se hur de ser ut nu som mer eller mindre vuxna i typ, storlek osv.
okej=) Tar kort….får se om kameran accepterar batterierna.
#6 WEEEEEEEEEEEEEEEEE super
De är mera åt grå hållet…De är enligt min åsikt (jag är ej expert) väldigt fina typmässigt. Jag har fött upp vintervita förut men det är inte riktigt samma som möss. Vet inte hur standarden ser ut där.
Tack för fotot! Vi älskar ju foton här.
Tror på Reversed Siamese/Beige… (Kan visserligen även vara Lilac, men ser inte den klassiska ögonringen som Lilac brukar ha) Vet du vad mor o far är för färg?
Har du möjlighet att få dem till Stockholm C till 13.00 på måndag? (9/7)
Vad är reversed siamese? En mus vars pointer är ljusare än kroppen?
"Dealing with backstabbers, there was one thing I learned. They're only powerful when you got your back turned."
#11: Kolla på djurtransport…