some new pics...
tänkte lägga upp lite nya bilder på mina töser, har inte internet hemma nu å de flesta bilder finns ju på min egen dator :/
men nån kan jag lägga upp iaf : )
först har vi då sötis Foxy som är på väg upp på axeln,, men hon insåg ganska snart att matte är halkig utan tröja. man får inget fäste :P
(för övrigt har hon blivit mkt mörkare i pälsen, hon var lite "mattare" i färgen när jag fick henne..)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
å så en glänsande foxy i handen : )
(svårt att få skärpan bra på de här mindre bilderna, men ni kan ju alltid kolla in de större också. syns lite bättre då)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
tror det här är Malvia, hon är så lik min andra dove tan på vissa bilder så det är lite svårt å veta exakt. men jag gillar bilden iaf : )

_
en annan version, nästan likadan som förra men lite ändrad.. ¨

_
Elitini, den största av dove tan honorna (har två, hon och lilla Malvia).
kanske inte den bästa skärpan, men hon e rätt söt ändå :)
_
en söt liten tjockis som leker bland kartongerna :P

_
lalala… spatsera tralala..
hihi här ser man hur mullig hon är ^_^

_
hehe man kan ju alltid Försöka gömma sig ;-P

_
å så lilla Malvia ^_^
_
Hittade lite fler bilder nu.. det här e nog bland de bästa på foxy. tycker hon e så fin här.. hon ser ut som ett litet mini marsvin *naw*
_
hon igen.. *gah* jag älskar hennes färg!! :-D
_

Foxy är jättefin, men det är ju visserligen alla möss på sitt eget vis oxå.
Jag älskar också Foxys färg. Är svag för dessa färger som du visar upp. *suckar lyriskt* De är sååå vackra, dina möss!!!
Foxy är ju i bra hull i alla fall, tycker jag, för att vara en röd.
Jättesöta :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Fina tjejer Odette… Du deltar väl i månadens mus med något foto?
#13 ja hon e verkligen vacker.. var ju tänkt att jag skulle få en champagne först men blev inte besviken när jag fick se Foxy.. oh vilken ögon godis! ^_^
ja hon är ju inte sådär överdrivet fet, å jag hoppas hon inte blir det heller. tycker hon e fin som hon är nu trots att magen släpar lite grann ibland hi hi
ah.. månadens mus.. shit, jag vet inte vad jag ska ladda upp. har nog inte tid att fundera på det nu, men i framtiden! ;)
_
fotade lite för någon dag sen, så här kommer lite fler bilder på töserna : )
_
*lallar omkring på matte*
_
hi hi, gillar henens min på det här fotot : )
_
fotade lite utan blixt också.. men det är bara foxy som går att fota utan för hon är den enda som sitter någolunda still :D
_

naaw va söta! *ler* 

vad söta :) vad har den på #21 för färg ??

Jag tycker du tar väldigt fina bilder på dina möss. Och det är absolut inget fel på skärpan! Roliga kompositioner också! Men visst tecknar du en del också Odette? Då brukar man ju ha lite känsla. :P
Sen har du också väldigt fina möss också! :)
Älskar mina stora små vänner..
#23 det är en dove tan satin :)
#24 tack så mycket du.. det värmer å höra :) tecknar väl inte så mycket men mössen gör väl det mesta av de vettigaste fotona, det är nog mest deras förtjänst om det blir bra bilder hehe
_