Frakt Skåne Sthlm
Det finns chans för frakt mellan Skåne och Sthlm framöver, fick jag höra i helgen. Therese A ska ner på nån kurs, och hälsar att hon kan ta möss med åt båda hållen, om intresse finns.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Hej!
Åker hon i så fall över Vetlanda eller runt Jönköping???
Kramar
jag vet inte exakta turen jag komer att åka men jag ska ta reda på det och sedan meddela om det är någon som är intresserad av att skicka ner eller upp möss!

När är det du ska åka Therran?
Funkar det med gerbiler också? Det körde ihop sig med min transport så nu vet jag inte hur jag ska få upp min nya lilla älskling. :(
Yepp, Toppen! Jag ska kolla upp lite, och återkommer. 

#2 Jag tänkte mer på att om du har vägarna förbi och har några söta mustjejer till salu med dig:)

Jag är intresserad om när det är du ska åka
Jag kommer att åka den 15e denna månad och jag åker från stockholm och ska ner till simrishamn.
#8 simrishamn är ju inte så långt härifrån.. du har inte möjligen vägarna förbi Tomelilla/ystad? hur länge är du i simrishamn? skulle behöva få hem 2 musflickor..

När åker du sen hem igen då?
Simrishamn är iof en bit för mig att åka…men men
*putt*
Jag åker till Skåne från sthlm fredagkväll den 15/6 & åker hem igen söndagkväll den 17/6.
Åker med bil. Räknar med ett par stopp på vägen ner.
Har du nåt som ska transporters så säg till! Bidra med en slant till bensin så går det mesta att lösa!
Alla slags djur, burar, människor eller andra prylar går att få med 
människor också… hm…
japp så är det!
Jag har två damer som vill åka med dig.
Alltså, musdamer.
Jag med!
#16. Jag vet! 
Fast jag har flera som kan flytta… 
Ändrade planer här. Inga musdamer ska ut och resa denna gången. 
varför inte? 
Ja …
Måste du fråga!?? 
Orsaken är att min röda hona faktiskt utvecklats jättefint och jag vill ha kvar henne till vidare avel. Hon är snygg, hon har helt fantastiskt vackra stora ögon, hon är sotad i chocolate (eller snarare mycket ljus chocolate-sable). Jag var för snabb att bjuda ut henne.
Sedan fick Magda tag i din fawn-hona istället. Som kompensation fick Magda välja ett par andra mustjejer om hon ville, men jag har ju inga flera som hon verkligen vill ha. Och då var hon klok nog att tacka nej.
Magda har första tjing på nästa generation rödisar som föds här och som blir till salu. Även fast det dröjer ett tag nu.
That´s the story.
ja, jag är nyfis ju 
Nu blir jag lite nyfiken jag med. Jag vill ha nya tjejer ju, och över jönköping blir det nästan du måste åka va?
tror inte man kan åka annan väg - E4:an e ju väldigt snabb…
Ja, jag menar det! så synd att man inte hade några planerade köp :/ Tänkte ju visserligen köpa av Fairytale, men jag väntar nog till träffen så jag får klämma och känna :D