Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 688 ggr
Lisaisa
0

Engelsktypat till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hos mig finns just nu några engelsktypade ungar från olika kullar. Hör av er om intresse finns. Ser helst att man kommer hit och hämtar, men har även möjlighet att transportera till sthlm. Kommer även åka vägen Uppsala-Västerås-Örebro-Karlstad-norska gränsen i påsk, och har då möjlighet att frakta möss.

Första musen är en snäll och söt agoutitjej, satin är hon också. Snart två månader gammal. Föräldrarna är Vattnadals Cocomama, si-ag satin och Blyger, ch/t.

Lisaisa
0

En till bild på agoutihonan:

Lisaisa
0

Denna chinchillahane är bror till agoutihonan här ovan:

Lisaisa
0

En hona till ifrån samma kull, på bilden är hon dock lite yngre. En champagne argente satin.

Lisaisa
0

Sen en argente hona som är fyra veckor gammal. Hon är väldigt lugn. Hennes föräldrar är Gråmalva, dove/t och Vattnadals Baal, rö vi, satin.

Lisaisa
0

Till slut, syskon till argentehonan ovan. En hona och en hane, båda silver/tan. Har inte riktigt bestämt mig om jag vill behålla någon av dem. Men hör av er om intresse finns.

mandymoo
0

#2 o 3

Lisaisa
0

Silver/tan syskonen igen:

[mjuue]
0

Aww va söta :)

dreamiz
0

Å så söta de är allihop! Men jag föll för chinchillahanen!! Men har ingen möjlighet att ta mig upp. Ska iofs till Dalarna i påsk men det är ju inte utmed din färdväg o då jag åker tåg kan jag inte ta mig åt andra håll.

Elyria
0

Agoutihonan ska bli värmlänning! Skrattande

mandymoo
0

#10 var åker du förbi då?

Vattnadal
0

SÅ fina! Synd att det är lite för närliggande mina, annars hade jag slatt till!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Lisaisa
0

#13 Ja det är ju väldigt mycket från dig bakom, kanske därför de är så fina…Flört

amaira
0

Härliga snyggisar! Kyss

dreamiz
0

#12 Jag åker till Ludvika. Tågbyte i mjölby o hallsberg. Inte för jag vet var Hallsberg ligger men jag har inte många minuter där ändå…

Kanske lika bra. hihi… Så behöver jag inte bli frestad.

Lisaisa
0

Får jag fresta dig ännu mer…min syster bor utanför hallsberg och skulle lätt kunna lämna över en liten låda med en mus i till dig på tåget… Hihi, förlåt, ska inte tjataRäcka ut tungan

Nutiz
0

Åh, parabolöron! Kyss

Pimu
0

Finns de nån hona kvar ? Typ #3 eller nån av silver tan ?