Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 836 ggr
Natalb
0

Mina unga möss *bildtråd*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har inte haft överförings sladden till kameran på ett tag så tog ett tag innan jag kunnat visa mina 4 nya möss och nya bilder på spendrups och blåbär <3

En av de nya: Muskot från OliviaK 
riktigt mysig liten tjej som jag verkligen älskar <33
kommer nästan alltid fram och klättrar alltid självmant upp i handen utan krångel <3

Natalb
0

Sisu som kom till mig med syster och bror, praktisera på djuraffär, såklart ska de föda upp egna möss och dessa var såklart leveransklara OCH sällskapssjuka så kunde inte lämna dem där utan de fick flytta till mig <33
sisu är lite försiktig men tackar sällan nej till en mysstund i handen <33

Natalb
0

Sasha jr, namnet fick hon eftersom min bordercollie heter sasha och de har liknande  bläs.
syster till Sisu och är mycket tuffare och undersöker gärna hellre, lite svårt att sitta still i handen men klättrar självmant upp för att sen springa upp längst armen <3

Natalb
0

sen har vi monkey, brorsan till Sisu och Sasha, överdrivet sällskaplig, är han vaken och ser att jag är i rummet så ser jag på honom att han vill komma upp och mysa, klättrar självmant upp och är en riktig liten myskille som är riktigt älskad <3

Natalb
0

sen har vi Spendrups, egenuppfödd efter Koda och Nikita
black/tan med en liiiten vit prick längst ut på svansen <33
hon tyckte att kameran va JÄTTE läskig så fick kanske inte så bra bild, men hon är även hon kontaktsökande och trevlig, kommer inte alltid upp i handen utan bara när hon själv vill, vilket ändå är rätt ofta <3

Natalb
0

och sist men inte minst blåbär, min bäst dutch tecknade mus för tillfället.
även han egenuppfödd efter Imon och Nala <3
riktigt mysig och trevlig, han visar tydligt när han vill ha sällskap men kräver inte det lika ofta som Monkey.
han är väldigt lugn i handen och älskar att mysa <3

Grodan
0

JÄttefina!

Och superhärliga foton!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Natalb
0

tackar :)
ska inte vänta tills det blir kväll nästa gång, vill helst ta i dagsljus då spendrups tex. blev rädd för blixten..

Grodan
0

Ja, blixt är lite jobbigt. Jag försöker köra med lampor.

Littlem
0

Åhh Sisu och Sasha var superfina!  Sisu ser ut som hon doppat halva ansiktet i grädde :)

Natalb
0

#8 jo men mina lampor här lyser så gult så nästa gång blir det i dagsljus ^^

#9 ja, och supertrevliga är dem också <3
jo kunde bara inte låta bli att köpa henne när jag träffade henne flera dagar i sträck, samma sak med hennes 2 syskon, men sisu var lite speciell <33
älskar hennes nos fläck eller vad man kan kalla det ^^

Littlem
0

Förstår det!  Dyker det upp fler sånan trevliga tecknade honor är jag sugen :)

Natalb
0

#11 jo när hon växt till sig så har jag än sålänge planer att avla på henne, om inte hennes personlighet ändras eller liknande ^^
tror hon igentligen har en "kluven" bläs då de flesta av hennes syskon hade bläs eller inget alls i ansiktet, så får hoppas att iallafall nån av hennes kommande ungar får liknande teckning som henne, men helt och hållet bara nos fläck skulle sitta ännu bättre om man frågar mig Oskyldig

Grodan
0

#10 Ok. Jag kör ju med dagljuslampor… Tungan ute

OliviaK
0

Åh vad kul att se bild på lilla Muskot :D Jag gillar ansiktsteckningen på Monkey. Och Blåbär hade jättefinteckning. Hoppas du lägger upp bilder så vi får följa din dutch-avel :)