Låt mig presentera..
.. Min lillebrors nya möss! Viol och Jasmine heter de, och den här veckan har de fått bo ihop med lilla Lilja som han ägde sedan tidigare. Och det har gått jättebra! Lilja, som bott ensam nu i alldeles för lång tid, var först väldigt osäker och pep så fort de rörde vid henne, men nu är de bästisar och det är så fint att titta på dem. Dock är hon lika blyg fortfarande, vill inte gärna bli upplockad och ibland biter hon lite försiktigt på fickertoppen som om hon inte vill att man ska röra henne. Här får ni en bild som visar ungefär hur blyg hon är 
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Här är Jasmine!
Hon är en liten tjockis och älskar att mysa i handen och pussas. Hon och Viol var fem månader när vi hämtade dem, så de är kanske ett halvår och lite till nu.
Och här är pyttelilla Viol. Hon är väldigt aktiv och klättrar på allt - oavsett om hon så ska klättra upp och ner.. Hon pussar en alltid på fingrarna, vilket är så sött att man smälter. sedan gillar hon att gnaga på naglar också, mumma!
Alla tre mössen är väldigt lika varandra och har nästan likadan teckning, man skulle nästan kunna tro att alla tre är släkt 
sötnosar :)
#3 ja, riktiga sötnosar är de 
Underbara bilder
#5 tack!