Köpes .Möss mot Gävlehållet?
Hej. Vi vill nu köpa möss igen efter flera flera år sedan vi hade sist. Funderar nu om någon i närheten av Gävle föder upp eller kan transportera upp? Tack på förhand.
Jag bor i Falun, men föder inte upp. Däremot har jag en del muslingar kvar från ett par olyckskullar jag fick i sommras. Om det verkar intressant så kan du skicka ett pm och berätta vilket hem du kan erbjuda dom, och så kan jag ta lite fler bilder på "ungarna" som finns kvar.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag har nån kvar som söker hem och transport kan fixas till tierp de 27okt. tror även de kan ta sig till gävle därifrån.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag har ev några honor kvar till salu. Bor i Sundsvall men ska till Gävle nu i helgen (6/10-12) och kan isf ta med ner.
Hej. Skicka bilder till min mail eller lämna bilder här alt hemsida? puppisar@gmail.com
Jag åker mellan Stockholm - Gävle till och från, så hittar du i Stockholm kan jag hjälpa till med transport!

Jag bor 6 mil norr om Gävle, men maken jobbar på wellen i Gävle, och får ofta ta med djur för upphämtning dit.
Jag har en del honor, men flest hanar till salu nu. Hinner inte fota alls nu, då jag ska på Barmarks SM i Hällefors med jobbet fre-sön, men efter helgen kan jag fixa några foton.
Mina möss ligger oftast 80-85 p i standard, dvs inte direkt snyggaste standardmössen. De är oftast av korsad typ, men brukar ha ett riktigt bra grundtemperament.
Färgerna hos mig är agouti, argente, silver agouti, blue agouti, argente creme mfl tickade. Sällan tecknat, men då jag försöker få fram fina dutch, händer det att jag har några fläckiga.
Hårlagen är korthår, långhår och krull, ibland satin.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter