äntligeeen!
Nu är även jag stolt musägare! Till världens bästa mustjejer dessutom!
Först ut lillungen Hedvig, hon är 5 veckor och nästan helt vit. (hon har en ljusgrå fläck bakom örat och på rumpan som är nästan osynliga) hon är en otroligt trevlig musflicka som dock är lite fingerbitig och blyg för tillfället men jag har tålamod. jag vet ju att hon är en snäll tjej egentligen, bara lite försiktig. 
Hon kommer från Ellinore Stener (stasen här på mus.ifokus) 
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Tror aldrig jag sätt något vackrare.. Åh, blev så sugen på möss nu. Otroligt fin musflicka! 
Sedan är det systrarna Isis och Bast (vi valde namnen med omsorg och lite ironi och ett leende på läpparna - Bast, kattguden ni vet) som är 11 veckor gamla. Jag kan börja med Isis, som fångade mitt hjärta första gången jag träffade henne då hon kröp upp i min hand på en gång. Hon är otroligt social och trygg av sig, älskar människor och att sitta och tvätta sig på ens axel. Har ingen jättebra bild på henne ännu men det kommer, det lovar jag 
Och sist men inte minst (faktiskt störst) kommer Bast! Hon är rätt blyg, men hon sitter gärna och myser i handen när man väl får ta upp henne och det värmer så mycket i hjärtat när hon kurar ihop sig där i ens hand.
Bast och Hedvig kom inte speciellt bra överens när jag skulle sätta ihop dom, men nu är de bästisar och lill-Hedvig följer efter henne vart hon än går - jag tror hon hittat sin idol
Bast är otroligt lugn av sig, och väldigt matglad så jag tror jag får se upp med godsakerna!
Isis och Bast kommer från Evelyn Edblad, en otroligt bra och seriös uppfödare här i Sundsvall 
#1 visst är hon en liten ängel! så vacker att vila ögonen på 
NJhfrjhgrniughg, jag är så avundsjuk på dig! 
Vad kul att du äntligen fått egna möss! Och så söta dessutom! 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jätte fina! och fina bilder :)
Jag väntar själv på en hane från Evelyn, transport måste ordnas bara sen har jag honom hemma.
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#6 jag har längtat som sjutton! känner mig så lycklig nu haha, och de är ju söta så jag smälter varje gång jag går förbi buren 
#7 vad roligt! och tack så mycket 
#1 Vad kul att du trivs med lilltjejen!
Bitig har hon däremot inte varit alls här, då hon kom i en kull på 3 så har hon fått väldigt mycket uppmärksamhet av mig så bitandet och blygheten går förhoppningsvis över när hon funnit sig tillrätta i sitt nya hem. =)
Om du får några som helst problem så är du välkommen att höra av dig så löser vi det. 
Här kommer lite nya bilder på hjärtegrynen! Här är systrarna Isis & Bast 
och här är min mysiga Hedvig
världens bästa muskompis <3
#11 Aw… vilken bild!!! LOVE
Den måste du ha med i månadens mus juh