Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1676 ggr
[fuzzygirl21]
0

Till Salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Naken hona

[fuzzygirl21]
1

En hane  satin med fuzzy gener

[fuzzygirl21]
0

Vet inte kön än på denna,  men det är en fuzzy

[fuzzygirl21]
0

vet inte kön  på denna ,men det är en fuzzy  tror att både bild nr två och denna är en hona

[fuzzygirl21]
0

Den bruna längst till vänster är tingad av emma :)

Minoth
0

Skriv gärna vart du bor :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

[fuzzygirl21]
0

Oj förlåt jag bor i skåne

alwaysBFF
0

jätte söta verkligen ! vart hel kär i #2 Kyss

[fuzzygirl21]
0

är du intresserad så är den till salu :)

panini
0

vart i Skåne finns du?

ajanki
0

Vet inte om du skrivit nån annan tråd om det jag tänker fråga, ber om ursäkt i så fall:)

Var kommer dina fuzzys ifrån? Vet du stammen på dom? Hur är dom i temperamentet?

Har haft fuzzys förut och vissa av dom var bra i temperamentet och vissa inte.

[fuzzygirl21]
0

Dom kommer från mig jag har själv fött upp dom,dom jag har nu har jag själv fött upp .. Dom är väldigt mysiga i tempramentet .

Vattnadal
0

#11 Men varifrån kommer de du avlade på, de första fuzzy du hade?

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[fuzzygirl21]
0

Hur så ?

ajanki
0

#13 Jag undrar om härstamningen på dom för att jag letar efter en trevlig och fin fuzzyhane som inte är släkt med min hona.

[fuzzygirl21]
0

dom jag avlar på har jag själv fött upp

Vattnadal
0

#15 Jo, men du kan ju inte ha fött upp alla du avlar på. Du måste ju ha köpt in någon från någon annan från början. Flört

MVH Elin

[fuzzygirl21]
0

Ja vissa har jag köpt av en uppfödare

Vattnadal
6

Eftersom Ajanki kan vara intresserad om den är obesläktad med hennes, undrar hon därför vilken uppfödare de kommer från. Är de inte säkt kanske hon vill köpa en hane, är de släkt, vill hon inte.

Om du berättar härstamningen så mycket du vet, så underlättare det att få mössen sålda. Ett litet tips. Flört

MVH Elin

xxmammaxx
0

Jag är intreserad av den första honan du laggt upp! <3

[fuzzygirl21]
0

Har skickat bilder till din mejl #19

Velinga1984
0

Berätta gärna mer om föräldrarna, vilka uppfödare har du köpt in ifrån. Du skrev i en tidigare tråd att du ville lägga ner din uppfödning, men vill du sälja ungar så får du berätta mer än att det är en gullig mus på bild Skrattande

[fuzzygirl21]
0

jag har dylexi jag har väldigt svårt för att skriva jag får sitta nästan 1 timme för att komma på en mening det är inte så lätt . Jag fick sitta jätte länge och skriva ner på ett block när jag skulle lägga in det inlägget "funderar på att lägga ner "

panini
0

#21 Om man är intresserad så kan hon ju skriva mer om det djuret man är intresserad av i ett Pm! ;)

xxmammaxx
0

När är dom leveransklara?

#20 jag har mailat tillbax till dig :)

[fuzzygirl21]
0

Vilka dom som är på inlägget ? dom är leverans klara till nu :)

xxmammaxx
0

#25 Hälst den första honan på bild.. Sen undrar ja om du har fler nakna honor som inte är tingade.

[fuzzygirl21]
0

ska kolla :D skickar till din mejl

xxmammaxx
0

#27 jag har kollat på dina hanar du skickade på kort och dom var ju skit söta.. så jag skulle vilja ha dom tre hanarna. Hur mycket ska du ha för dom? och är det okej att komma den 20de till dig? Mvh Mikaela

[fuzzygirl21]
0

Har skickat till din mejl nu Ja det går bra

xxmammaxx
0

#29 Jag har mailat dig med. Och jag är intreserad av dom tre hanarna du skickade bild på :) skulle du kunna reservera dom till mig? Kan sätta in hälften av pengarna i förväg om du vill eftersom jag inte kan komma fören den 20nde.

KråkansFåglar
0

vart härstammade dem ifrån? dvs dina första avelsdjur.

www.krakansfaglar.n.nu

[fuzzygirl21]
0

#31 Vad menar du?

Grodan
0

Kråkan undrar varifrån köpt ursprungsdjuren. Vem/Vilka du köpt in möss från, från början. (Givetvis utesluter ju inte det att du köper in djur fortfarande det gör vi ju alla.)

Ingen elak fråga. Det är intressant. Jag brukar fråga efter stamtavla och det är egentligen samma sak.

Alltså hur ser härstamningen ut. Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[fuzzygirl21]
1

Har köpt mina möss av en uppfödare i närheten av Hässleholm . Vissa har jag fött upp själv eller ja dom flästa. Nä dom har inte stamtavla . Dom är väldigt lugna och snälla i temperament.

Grodan
0

#34 Jooo, det är klart att de har stamtavla. Sätt dig ner och skriv den bara.

Har du fött upp mössen så kan du också skriva stamtavla till dem. Läs här för mer info: Stamtavla på mus

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️