Sökes: Musdamer!
Jag letar efter en ny liten musdam, helst engelsk typad. Men svensk typad går också bra men då får det gärna vara någon "ovanlig" färg.
Jag är ju mest intresserad av Siames, men även någon annan colorpoint vore roligt.
Men ni kan väl skriva här i tråden vad ni har för honor till salu och lägga upp någon bild. Så att jag kan få titta och se om det är någon som jag faller aldeles pladask för! 
Jag bor i Skåne, men ska till Smådjursträffen i Nässjö, om de tär någon som också ska dit.
Päls?

Antar att engelsktypade agoutidamer är för tråkigt?
Har en ag skh och en ag/be kh…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

#1 Päls spelar inte så mkt roll, men helst korthår och astrex'
#2 Nejdå agoutidamer är inte alls för tråkigt! Vill gärna se bilder på dem! 

*putt*

Ingen som har honor till salu?

Jag har, men tyvär ingen "ovanlig färg", 4 rödögda vita, 5 bruna & en grå (ÄR JÄTTEE DÅLIG PÅ FÄRGER) säljer endast för sällskap
eftersom papppan är okänd och mamma utan stamtavla.
Jag har några honor till salu snart, ska bara gå igenom och se. Det är svensktypade, mest astrex, sedan några från den konstiga kullen med astrex (som har en egen tråd här…).
Vill du dock ha engelsktypat i korthår blir det senare jag kommer att ha sådana kullar.

Kommer du på Smådjursträffen i Nässjö Grodan?
Vet inte! Kanske! Det låter väldigt trevligt i a f!

Vi brukar ha massa roligt för oss…;) Jag o min mamma brukar stanna lite för "länge", men det är så svårt att slita sig.
Men i vilket fall som helst är jag intresserad av astrex även svensktypade. Just nu har jag bara korthår här hemma, hade varit roligt med något annat också..
Du kan väl säga till när du har kollat igenom och vet vad det finns för färger till salu?
Jupp, det ska jag göra! 
#10 Ni kan inte stanna för länge!! Det är bara så himla kul när ni är här! 

#12 säg nu inte så - du kanske får ha gäster hela sommaren *ler*
#13 hehe…

Jag SKA försöka klara av att fota mina agoutisar, alla bebbar jag har till salu tom. Fast just nu blev mitt liv lite stressigt.
Hämtar valpen om 1 1/2 vecka, och till dess är det lite små förberedelser att fixa, fast inte så mycket. Sedan är det ju det här med att husaffärerna börjar dra ihop sig. Om allt blir klart blir mitt liv ett stresskaos resten av sommaren och hösten, och sen rustkaos ett år framöver, ca.
Fast fota möss och hänga på iFokus kommer jag att hinna!
MVH Elin

..Synd att du bor så dumt till, Vattnadal. Annars hade jag kunnat hjälpa dig med fotandet!
Älskar mina stora små vänner..

Ta den tid du behöver Vattnadal, jag är bara nyfiken på vad du har till salu…

Jag tycker att jag bor rätt bra till!
Tänk om jag hade bott i Skåne, eller i Stockholm!!! 
MVH Elin
mmm… bra du bor där borta, så du får va ifred…

#18 haha ja gud ja.. men det är väl lite tricksigt med bussande ut dit för en som inte har körkort. :/
Älskar mina stora små vänner..