God morgon Fredag!
God morgon allihopa :D
Vad har ni tänkt att göra idag då? Själv ska jag pyssla med mössen och inreda deras terrarium på nytt. Ska försöka lägga in bilder på mus
bebisarna också :D

Ååå, jag bara älskar den där god morgon bilden :'D Haha

God morgon!
Det enda jag har inplanerat hittills är att äta två wienerbröd till frukost! ^^

God morgon!
Jag har ett stressmoment framför mig. Ägaren till den tecknade kullen ringde inatt och sa att en hane bråkade. De blev 4 veckor i tisdags! Men de bor ju så himla trångt nu så det kanske inte var så konstigt. Så jag ska över dit med alla petboxar jag kan hitta och en bur i förrådet också ska vi frigöra pappans bur och jag har äggkartonger och sovhus och små hjul och.. Bah! Hoppas de andra kan gå ihop ett tag till iaf.. Men hon behöver ju ha lite boxar ifall att..
Skönt att två hanar ska iväg snart då.. Men självklart är det inte dom som bråkar utan min favoritmuskille..
Älskar mina stora små vänner..

Nu är det iof inte morgon längre, men jag skriver ändå.
Idag har jag än så länge gosat med djuren, färglagt några teckningar som min syrra har gjort (kan inte rita snyggt själv så jag färglägger syrrans istället
) och pratat med en som vill köpa en gerbilpojke av mig. Och nu had ejag tänkt att sitta och dega framför datan en stund och kanske övertala mamma att vi ska åka till ZooGiganten och kolla där lite sen. Och i kväll ska jag ut med min bästa kompis och fira att hon fyllde 18 föra fredagen.

God kväll! Har jobbat hela dan, handlade innan jag lämnade stan och väl hemma körde jag sonen till hans tjej. Nu är frågan: ska jag städa i kväll eller vänta med det tills jag köpt ett nytt dammsugarmunstycke? Hopplöst att dammsuga när munstycket ramlar av hela tiden…
Nu har jag i alla fall SEMESTER!