*foto* Fair & Cadi
Supersöta möss och kanonbra bilder!!!
#12 Tack=)
otroligt fina bilder :D <3
Funderar på att ta lite julbilder och kanske kanske till Bling-Bling om ja hittar nå bra. =)
#14 Tack. <3
vilka snyggingar!!! 

Vad söta de är, och vilka fina bilder!! 
#18 Tack=)
åhh vad fina och vackra bilder.. man vill juh bara pussa på dom små söta 
gillade speciellt bild #4 
#20 Tack! Jo det vill man. Försöker få kontakt med dom, ena är väääldigt framåt å kommer så fort dörren är öppen, nästan varje gång förutom när hon sover. Den andra är lite mer reserverad, kommer fram, nosar å slickar lite på fingrarna men vill inte gå upp i handen.
Det är en av favoriterna =) Funderar på att ta julbilder idag om jag hinner, massa andra sysslor att göra! Julstök suger ;´)
Flåt om han ser raggig ut på bilden men han var nyopererad när den togs… =/
åhh så fin! jo läste om honom på DvärgKaniner ! vilken liten kämpe! 
#4 hoppas hon inte flyger iväg. 
Sötnötter hursom 
#26 Det är han! =) Ingen kelkanin direkt då men ändå, min gullegubbe!
#27 Jo, tur de har långa svansar så man kanske hinner ta tag där om de skulle flyga=P
Många söta bilder på söta möss, men jag skulle välja första fotot på Cadi och tävla med den i månades mus "Januarimusen"
. Helt bedårande!
#29 bra ide till henne det skulle jag oxå gjort om jag ägde den musen och bilden!
#29 #30 Funderat på att vara med men tänkt ta lite bilder ikväll oxå men inte haft tid än ;D heh Kanske får ngn bättre bild!
Tänkt rigga upp ministudion å ställa in ngt där å låta mössen springa i den. =)
ååååå vilka fina bilder <3 & underbart fina möss 
#40 Tack! =)
Fått lite små inspiration tillbaka efter ett år med kameran på hyllan. Hoppas d håller i sig. Känner mig ringrostig.
Verkligen superbilder!! Önskar att alla mina fotokunskaper inte hade svepts bort av depression o skit så jag med kunde ta sådär fina bilder på mian möss >_<
#42 Tack!=) Usch, låter inge kul att det svepts bort. =/

Vilka otroligt fina bilder!
Otroligt fina bilder!! Blir väldigt avundsjuk…tänk om jag kunde fota mina möss så där!!
Jättefina möss också
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Fantastiskt fina bilder! Och vilka jättestora öron!! Ursäkta en kanske korkad fråga (jag har katter så min erfarenhet av möss - ja, ni fattar), är det en speciell ras eller kan alla möss utveckla de där underbara öronen?
Medarbetare Hittekatter iFokus
#46 jag e inte heller jääätte bra men det e typiskt engelsktypade som har så där fina stora öron :)
Dom kollar gärna vad som händer när man är i rummet men är klockan mindre än 21 på kvällarna är det 2 trötta bäbisar som kollar ut från huset! Jag tror dom kan klockan.
Btw hur gör man för att de ska bli mer framåt och vilja gå upp själva i handen? De kommer fram, ska nosa, vill vara nära men inte riktigt gå upp i handen… När de väl är uppe tycker de att det är kanonkul att klättra runt på oss, inte tid att sitta stilla typ. Och när de väl ska tillbaka i buren kommer de tillbaka och sätter sig i handen, har dom uppe en stund till då.
De hanteras dagligen, tassdarrar när de sitter i handen (känner de stunder de väl sitter still).

Jag brukar, när de bara är framme och nosar sådär, dela på fingrarna och putta in mittenfingret under magen och putta på lite. Då brukar de flesta faktiskt komma upp.
Vet inte alls om du förstod den beskrivningen förstås.
#50 Tror jag förståd iaf! =P Ska testa. Ena får man knappt röra i buren förutom när hon sitter i hängmattan, därifrån kan hon krypa upp i handen.
Andra ställer gärna frambenen i handen men bakbenen hänger inte med. Och är de på nedre plan springer de ofta och gömmer sig.
När de sitter i handen är de hur aktiva som helst, springer runt på armarna, på axlarna och sedan tvättar de sig en stund i handen eller bara myser. Men är från buren till handen som jag känner är lite problemet. Då de är hur snälla och goa som helst annars. Brukar försöka ge ngt gott jag hittar i köket när de sitter i handen men äta i handen gör de absolut inte.
Underbara bilder på underbara möss! 
Och som den gamla kaninuppfödaren man är så måste jag ju också skriva att kaninen var jättefin också! Hade madagaskar dvv ett tag i min uppfödning.. himla fina djur!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#56 Tack=) De är helt underbara. Väldigt snälla också.
Han är världens finaste i mina ögon och måste säga att just färgen Madagaskar ligger varmt om hjärtat. Haft en madagaskar manteltecknad också. Och dvv är en helt underbar ras, bästa jag haft iaf (haft 3 st genom åren totalt av typ 9 kaniner). =)
va stora de har blivit :D <3
#58 Ja det har de blivit. =P Inga små pluttar längre…
Tror dock att Päronet fått knyck på svansen. Hon har som en liten böj där, känns konstigt när man tar där iaf. =/ Kan det vara det?
Annars är både väldigt stora och fina nu, Fair är ngt mindre än Päronet men hon börjat komma ikapp..
hm, vad jag minns hade hon det inte när hon bodde här, frågan är du hur hon fått det?
jag har ingen aning om det är knyck bild kanske? :)
#59 Näe det hade hon inte. Kände det för ett par dagar sedan att det var ojämt typ ½ cm från svanstippen.
Tror inte att det kommer synas så mkt på bild då det är väldigt lite. Ingen aning om hur hon kunnat få det. =/ Men kan försöka ta en!
ja det kan nog vara ett av de minsta knycken jag har sett isåfall.
frågan är då hon hon fått det..
#63 det är ju inte mkt men iaf, men ngt litet=P Men funderar på att ställa ut båda ngn gång iaf å se hur det blir, värsta kan ju att man får minus för det lilla =P
Vore kul att göra ngn gång iaf då jag (vet, oerfaren på möss) tycker de är riktigt vackra!
#54 haha