Åka till Finland?
Ska vi åka ett gäng med båten till Finland och gå på utställning, köpa/sälja möss och ha kul?
Jag är lite resbiten nu… hihi
När då?
//Lina
Nästa utställning? Kollade på deras hemsa, men då jag inte kan finska vet jag inte vart de ska ha utställningen… 18 augusti är det
Andra förslag är välkomna, t ex Holland, Tyskland eller England!

19 augusti verkar det som Svemus ska ha sin i Enköping…så då kan inte jag iaf hänga med.
18e augusti? En halv evighet dit ju. ;P Undrar när höstterminen börjar igen för min del… Finland känns ju som ett ganska enkelt resmål att ta. Tyskland etc känns mer omständigt planeringsmässigt. Uj, vilken pärs det var att åka tåg till Prag nu i våras… Då åkte vi genom Tyskland bland annat. Fast det räckte med att de hörde att man pratade svenska, så brydde de sig inte alls om att kolla pass eller något. =P Eu-medborgare - jag? Minsann.
//Lina

Någon gång, gärna, men 18:e blir nog lite stressigt, ja.
Kan för all del tänka mig andra länder med om det inte kostar för mycket, men är väl gissningsvis till mest nytta i Finland.

Ja 18 aug blir nog helt fel… tyvärr… för jag hade gärna åkt.
Själv tror jag Holland och Tyskland kan vara en upplevelse… ja självklart England med… 

Ja England är det stor utställning med möss o råttor i september - ditt vill jag åka.
dit med flyg, hem med båt?

Skulle vara skoj att följa med till finland. Men då får vi ta en billig båt! Och det blir nog lite kärvt med den 18:e..
Älskar mina stora små vänner..

England… jo det vore något… man får titta på priser…

Ska se om man kan hitta länk o se när o var det är intressanta shower i england
ja, och den stora i Holland!!! weee

Samma helg som London i sep tror jag

Asså det hade varit himla roligt att åka till stor utställning i London! Jag ska nämligen "flytta" till london i början av september! Hade varit roligt om det var någon annan som också skulle dit och kolla så att man hade kunnat gadda ihop sig! :D