Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 829 ggr
Littlem
0

Svartlings möss söker nya hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu har jag ett gäng muslingar som söker nya hem.

Först ut en blå hane, Pompadour. Född 14/9 - 2012. Han har lite vitt på svanstippen och har splashsyskon.

Littlem
0

Sen 2 reversed siamese systrar, Vasil och Naduya. Efter stora fina föräldrar. Födda 30/8 - 2012. Även de har splashsyskon om man nu vill undvika sånt.

Littlem
0

Pleakley, en Ag tan satin lh hona. Född 14/11-2012. Mera åt svensktypade hållet.

Littlem
0

Syrran Nani, Ag satin lh hona. Född 14/11-2012.

Littlem
0

Ännu en syrra, Aleka, Ag tan berkshire satin lh hona. Född 14/11-2012

Littlem
0

Cersei, Bandad tan lh hona. Född 12/7- 2012.

Littlem
0

Kan även ha en svart dutch hane eller en ag dutch hane till salu om nån är intresserad.

Mössen finns i Motala och är reggade i SVEMUS. De kostar 150:-/styck och säljs med stamtavla.

Jag kommer åka på reptilmässa i Solna (sthlm) på lördag och kan ta med möss upp då om de bokats innan!

Velinga1984
0

Åååh superfina :) Vad har Nani för stam bakom?

UlrikaD
0

#3 Ååååhhhhh.Kyss

Littlem
0

#7  Nanis pappa VD Harald ar slh. Mamma Neytiri sv joker slh.
Farfar Yega Björn rd lh. Farmor VD Ragunda ag cr slh.
Morfar TAMs Alcatraz sv br kh. Mormor Bumblebee ck du ax.

Lamina
0

Förlåt att jag frågar, men reversed siamese är väl en blekt variant och kan således inte "bära" på spalsh?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Velinga1984
0

#9 Vad synd med allt tecknad bakom, för min del som bara vill ha in enfärgade. Attans söt ju :)

Littlem
1

#10 Jaadu jag har dålig koll på det där. Men vill "varna" till de som absolut vill undvika o få in det i sin avel ifall det finns risk för de. Hur det funkar genetisk vetj ag dock inte.

Lamina
0

Jo, men såvitt jag vet är reversed siamese inget annat än cream/bone. (aac(e)c(e)) Så då spelar det ingen roll ifall dom har splashsyskon, för dom är det inte.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Digitalis
0

De KAN vara splash, utan fläckar. Men annars är det safe som du säger, Lamina. c-blekta kan inte bära på splash utan att vara splash.

//frida

Littlem
0

Puttar upp lite i sista minuten!  Mössen kan som sagt tas med till Sthlm imorgon och överlämnas på reptilmässan i Solna (Råstaparkhallen). Måste dock veta innan 3 idag om nån ska med eller ej!