Hejdå!
Nu åker jag till Grekland en vecka!
Åter den 8e! Ha det så gött härhemma allihopa! *Kramar*
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Hejdå! Ha det så härligt! Hoppas det regnar!
*inte alls avis* 
See u .. dont wanna be u .. 
Och jag drar också på semester en vecka nu, fast till Småland haha =P

Så härligt det låter .. både Grekland o Småland *ler*

#3 #4 Hehe, småland härligt som semestermål:) Där ser man:D
Jag som bor i Småland, mitt semestermål är Halland, närmre bästämt Varberg:) Hoppas att familjen åker dit i sommar:)
Ha så kul i Grekland, Pehpsii!
Kramar//Carro
Själv så hade jag min semester i maj…då var jag till London och Skottland (underbart!). Men blir lite smått under sommaren också. Någon konsert och föreställning….nån tur till Sunne vattenpark kanske…och Skara Sommarland :-)
Hoppas du har det helt underbart i Grekland!
hoppas du blir sjösjuk och alldeles grön o resan helt förstörd… hm… näääääää, det hoppas jag ju inte alls…
ha det nu bara så himla NAAAAAAAIJS!!!

Imorgon åker jag med en kompis till ett badhotell i Fredrikshamn! :D :D
usch, jag har så svårt för farväl… vill inte ha en tråd här som heter Hejdå! usch… 
#5 Behöver inte nödvändigtvis vara just Småland, men vi brukar hamna däromkring (Öland för det mesta eftersom vi har släkt där). Tycker inte om att sola och jag vill inte ha nåt värsta schema med saker man ska hinna med att göra, så en liten stuga mitt i nån enslig skog är perfekt för mig =P Bara ta det lugnt, ingen press på sig… *mys*

Tillbaka!!!
29 grader i vattnet 33 i luften (dock vind så det var behagligt). Ska börja ladda upp alla bilder till datorn nu.
MEN kommer hem och får lite lätt panik. Min pojkars burrar ståt till höger om vår tv och flickornas till vänster. Jag kommer hem oh går såklart direkt till mössen för att hälsa och kolla till alla. Hälsar på Iko och gosar och ska ta upp Pin. BORTA! PANIK!
Kollar buren, jo visst har tejpen + kartonegn jag satt för där pipen till vattenflaska ska vara (har vattenskål) och där är ordentligt gnagt.
Nu startar den RIKTIGA paniken.
Hittar lite bajs uppe på tv. Letar bakom, under saker, är helt hysterisk. Och så säger sambon "men… vad gör Pin därinne?!"
Jodå, inne hos flickorna sitter en liten Pin och äter en bit knäckebröd. Hur lugn och cool som hälst!
Så nu får jag väl hålla koll och se om flickorna blir tjovka /=
Visst hade jag planerat att ta bäbisar efter honom men SEN. När jag kan mer och flickorna blivit äldre (bara 4 månader gamla nu) . När börjar man se om de är gravida? Ska jag börja mata lite extra för säkerhets skull?
Min syster var här och kollade dem och bytte vatten i förrgår och då var alla i sina egna hus. kan ha ha hunnit på 1 och en halv dag?
USh vad allt blev pannkaka nu. Nu är han iaf i sitt hus och kartongen är ORDENTLIGT fasttejpad. Välkommen hem Pehpsii /=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Välkommen hem! Men starta en ny tråd nu me annan rubrik… jag tycker INTE om Hejdå! som ett trådnamn… känner mig inte alls välkommen när jag möts av det… *morr, gnäll å gnissel*